AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Hei 🙂 Jeg er i tvil men vil høre om dere har noen lignende opplevelse. Slik som situasjonen er nå er jeg usikker på om jeg er gravid? 🙂 (Se bilde: gravidtest fra morgen urin idag) Slik som det er: Hadde siste samleie i november rundt eggeløsning. Planlagt. Avstandsforhold med typen og han flytter snart til meg, så det er klart. Så etter siste samleiet fikk jeg mensen/blødning i desember rundt mens tid men mensen var 1 dag forsinket, og var kortere og mindre blod enn jeg vanligvis får under mensen. Tok gravidtest etter mensen/blødning. Negativt. Tenkte ikke mer på det etterpå. Igår kveld fikk jeg følelsen at jeg likevel kunne være gravid. Tok derfor testen idag morges. Og der viste det svaaakt positiv. Dere kan bedømme bildet. (Kanskje dårlig bilde kvalitet? Men kan dere se?) Hvis jeg likevel er gravid er jeg rundt 6+4 uker på vei (regnes med første dagen mens i november). Selv etter 6+4 uker viser testen svakt, lav HCG nivå. Normalt? Eller er det noe feil at jeg ikke er gravid? Spørsmål om noen av dere opplevd å trodde å få mensen når det egentlig var blødning i 3-4 dager og likevel er gravid? Skal sies jeg har barn fra før og alle de gangene fikk jeg positivt gravidtest rundt forventet mens tiden og mensen uteble/ingen blødning. Skal ta testen igjen imorgen tidlig og se🙂 Anonymkode: 512c5...ab4
Gjest BethD Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 Ville sagt denne er defekt pga kontrollstreken ikke er riktig. Ville tatt en ny
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Ja skal ta en ny imorgen tidlig og se Hvordan er kontrollstreken defekt? Anonymkode: 512c5...ab4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 Jeg ser streken din, ville tatt en ny ja:) Anonymkode: c78bd...05f
Kitcat Skrevet 20. desember 2018 #5 Skrevet 20. desember 2018 Den testen vil jeg anse som negativ eller en skyggestrek. Hvis du var gravid 6+ uker skulle du hatt en helt tydelig, udiskutabelt positiv test. Alternativt er den defekt som BethD indikerer fordi kontrollstreken ikke er komplett.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 Hører ofte folk som ikke fikk positiv test før de er i uke 8-10. Kan da ikke stemme? Men det er visst mulig? Betyr ikke «strek er strek» - gravid? Ser nå at kontrollstreken ikke er perfekt, tar testen imorgen og se om skyggestreken er der. Tidligere var det jo blendahvit, derfor ble jeg så usikker.. Anonymkode: 512c5...ab4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #7 Skrevet 20. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja skal ta en ny imorgen tidlig og se Hvordan er kontrollstreken defekt? Anonymkode: 512c5...ab4 For den går ikke helt ned på strimmelen Anonymkode: 5080e...d13
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #8 Skrevet 20. desember 2018 Ser en svak skygge der, men veeeldig svak til å være 6 uker syns jeg. Jeg hadde litt sterkere streker og var kortere på vei, men de burde likevel vært ennå litt sterkere. Jeg mista. Pluss at testen ser ut til å være defekt. Som andre her påpeker, kontrollstreken er feil. lykke til uansett 😊 Anonymkode: 2f204...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå