Chiyo Skrevet 26. desember 2018 #41 Skrevet 26. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nettopp men jeg lurer likevel på om det er en naturlig del av sexen mellom kvinner? For jeg har alltid tenkt at kanskje mens hun sitter på fanget og dei kliner... men ikke at det er en del av sexakten? Anonymkode: 40832...ff7 Personlig ville jeg ikke funnet det naturlig å gni mitt underliv mot noen andres. Dette er faktisk en debatt som har holdt på leenge. "Is scissoring a real thing?" De fleste lesbiske jeg har snakket med sier... nei. Men det er da noen som gjør det, og da er jo det en "ting" for de.
eksentrisk Skrevet 27. desember 2018 #42 Skrevet 27. desember 2018 On 12/26/2018 at 1:38 AM, AnonymBruker said: Problemet er nok heller at vi ikke får han ut... 😁 ...og det vil være sannsynlig at en av oss ikke er like interessert som den andre, i å ha han der. Jeg skulle gjerne hatt et forhold til både en mann og en kvinne, men jeg har valgt en kvinne og må respektere at hun ikke ønsker en tredjeperson i forholdet vårt. Anonymkode: d8ae5...2b3 Haha, nei, det er nok ikke så enkelt. Han vil sikkert bli! Forstår. Det er ikke så greit da. Tenner du på menn må det jo være veldig spennende å få begge deler - gjerne samtidig. Synes hun det blir leit er det jo vanskelig. For at det skal være noe håp tror jeg ikke hun nødvendig må tenne på det, men kjenner hun et hint av sjalusi tror jeg det bare er å sløyfe det. Er det derimot slik at hun er uvant med tanken, og etter hvert er temmelig sikker på at hun ikke blir sjalu kan det jo være noe å vurdere. Hun ville i alle fall gledet deg veldig, men spørsmålet er om du vil, for det kommer vel ikke til å bli noen fast greie uansett. Mye vil ha mer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå