Anim92 Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Ja, det er første gang jeg lager i stand jul..✌ hvordan får jeg frakta treet hjem? Har en vanlig bil, men ikke noe det går an å binde fast treet på toppen i, så da er det vel å legge det baki? #barnåleroveralt... noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 Juletreselgerne trer netting over trærne, så det blir som å frakte en liten stabel planker (med litt kvae). Det er opp til deg hvordan du velger å gjøre det. Om du ikke har takgrind eller rails, blir det å ha treet inni bilen. Eller betale for å få det fraktet av noen andre. Anonymkode: fde0c...724
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Jeg putta det inni bilen. Ba om å få et tre som ikke var høyere enn meg selv, da jeg har en ganske liten bil Takgrind til neste år tenker jeg Anonymkode: 8e32d...ac9
Gjest Monsieur Beau Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 Du kan slå ned setene i bilen. Dersom juletreet stikker litt ut og bagasjerommet ikke går igjen så tar du et taubit eller en skolisse og fester mellom selve bagasjedøren og den "knotten" som fester bagasjedøren slik at den går igjen. (Sikkert dårlig forklart). For å unngå barnåler, selv med strømpe fra juletreselgeren, kan du legge en pressening i bilen under/rundt treet. Du kan også bruke et gammelt laken eller dekkplast eller hva som helst. Ta med en venninne som hjelper deg med juletreet inn og ut av bilen. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå