Gå til innhold

Hvor ofte tenker du på sex med en du dater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du dater noen (de første datene før dere har hatt sex) hvor ofte tenker du på sex med den personen? Mulig at de tankene ofte dukker opp raskere for menn enn kvinner.. og for menn, har du andre seksuelle tanker om en jente du bare vil ha sex med i forhold til en jente du kunne tenke deg et forhold med? 

Anonymkode: f73ce...7a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en av de første tingene jeg tenker på når jeg har datet. Kan jeg ikke se for meg å ha sex med mannen er det helt klart fra første stund at det blir med den ene daten. 

Anonymkode: 899a7...930

Skrevet

Ta en tinderdate. Tenker på sex med ham når jeg ser på bildene, sveiper ikke høyre på en jeg ikke kan se for meg å ha sex med. Går ikke lang tid ut i første date før jeg tenker på sex med ham igjen - med noen er det det første jeg tenker på når jeg ser han, med andre prøver jeg å tenke på det nettopp for å teste om det er noe jeg kan se for meg. Det er én av mange ting jeg tenker på... Men så er jeg kanskje en som overtenker også og som kanskje hadde hatt godt av å senke skuldrene.

Anonymkode: 3c580...18e

Gjest Paramount
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en tinderdate. Tenker på sex med ham når jeg ser på bildene, sveiper ikke høyre på en jeg ikke kan se for meg å ha sex med. Går ikke lang tid ut i første date før jeg tenker på sex med ham igjen - med noen er det det første jeg tenker på når jeg ser han, med andre prøver jeg å tenke på det nettopp for å teste om det er noe jeg kan se for meg. Det er én av mange ting jeg tenker på... Men så er jeg kanskje en som overtenker også og som kanskje hadde hatt godt av å senke skuldrene.

Anonymkode: 3c580...18e

Høres ut for meg som at du har en fin skulderhøyde :)

Skrevet

Hver gang vi er litt i nærheten av hverandre, som hvis armen hans kommer borti meg. 

Anonymkode: e2ad1...ea6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...