Gå til innhold

Hvordan holde liv i sexen sex mnd inn i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har lyst høyst en gang om dagen.Kanskje en gang hver andre eller tredje dag.Jeg er så opptatt av sexen eller mangel på sex.Jeg er ikke en veldig sexuell person.Er bare så sliten av å analysere og tenke for mye rundt det.Er det vanlig at mannen har så lite tenning på meg?Han er 43 år

Anonymkode: 9bccf...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter seks mnd bør det gå smertefritt. Hvis ikke hadde jeg vært betenkt på hele forholdet.

Anonymkode: 2d1d2...ae1

• Liker 1
Skrevet

Atte hæ? Han vil ha sex en gang om dagen og ellers flere ganger i uken. Alikevel mener du han ikke tenner på deg. Hva skal du frem til? 

Anonymkode: 75472...2a5

• Liker 5
Skrevet

Øhm 6 mnd inn i forholdet? Og annet nhverdag er da normalt? 

Anonymkode: f279f...006

Skrevet

To ganger i uka er vel normalt? 

Anonymkode: 9e63b...377

• Liker 1
Skrevet

1-7 ganger i uka er normalt.

Personlig orka jeg ikke sex hverdag når jeg var i forhold, og det er i 20 åra.

Skrevet

Hvordan orker/klarer dere å ha sex flere ganger om dagen? Jobber dere ikke? Ingen barn? 

Anonymkode: 9b9ee...414

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

To ganger i uka er vel normalt? 

Anonymkode: 9e63b...377

Ikke når man har vært sammen i 6 mnd

Anonymkode: 00c77...090

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan orker/klarer dere å ha sex flere ganger om dagen? Jobber dere ikke? Ingen barn? 

Anonymkode: 9b9ee...414

Går helt fint det. Vi er et par som har mye sex ofte fem seks ganger om dagen. Typen får lett orgasme flere ganger og han fortsetter rett etter orgasmen, rekken hans er tretten orgasmer på en dag. Han holder på fort etpar timer om gangen før han må ha pause. Passer meg helt perfekt😊😊

Anonymkode: 43783...db2

Skrevet

Du klager fordi han har lyst på sex maks en gang om dagen, og at det av og til kan gå et par dager mellom? Lykke til 

Anonymkode: 1f61e...29a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

6 mnd? Sammen 3 år vi... Og har gjerne sex 2 ganger i uka. 6 mnd???? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller mener du motsatt, selvfølgelig, at det er lite? 

Så fall vil jeg tro at det er normalt selv om dere bare har vært sammen 6 mnd. 

Skrevet

Hva som er normalt er vel opp til dere å bestemme? Her kan det bli alt fra en gang i uka til hver dag. Kommer helt annpå hva som skjer daglig. Ikke altid man har overskudd, har vondt etter trening, syk eller bare ikke har lyst. 

Anonymkode: 75472...2a5

• Liker 1
Skrevet
På 20.12.2018 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Han har lyst høyst en gang om dagen.Kanskje en gang hver andre eller tredje dag.Jeg er så opptatt av sexen eller mangel på sex.Jeg er ikke en veldig sexuell person.Er bare så sliten av å analysere og tenke for mye rundt det.Er det vanlig at mannen har så lite tenning på meg?Han er 43 år

Anonymkode: 9bccf...15a

HALLO   

Om dere er pa bolgelengde s[ bor det vere sex sex  og atter sex  i mange ar fremover

Skrevet

Herlighet da.. pul når dere føler for det, ikke et X antall ganger i uka. Vil dere? ja da har dere sex da.

Skrevet

Det er ikke liten tenning! En gang om dagen er fem ganger oftere enn gjennomsnittet 

Anonymkode: 4ec81...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...