Gå til innhold

TV2s julegave til det norske folk - mer fotball!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets julegave fra TV 2 til det norske folk: TV2 viser Ole Gunnar Solskjærs første hjemmekamp som Manchester United-manager på Old Trafford 2. juledag. På hovedkanalen TV2!

– Dette er den beste julegaven vi kan forestille oss. Vi er veldig glad for å kunne dele denne unike opplevelsen med flest mulig på hovedkanalen TV2, sier sportsredaktør Vegard Jansen Hagen i TV2. Solskjærs hjemmedebut er noe nær en nasjonal begivenhet og da må vi ta grep, sier sportsredaktøren.

Julegave????? En nasjonal begivenhet????

Finnes det ingen ende for hvor mye man skal hause opp dette tøvet? TV2 har mer enn nok av sportskanaler til å sende denne kampen.

Anonymkode: 3af96...8f8

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Hurra :hoppendeglad: Men håper Man.u taper da :Nikke:

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Fotball har generelt ekstremt gode seertall, og en nordmann tar over verdens kanskje aller mest kjente fotballklubb, i hvert fall blant de utenlandske klubbene med aller flest tilhengere i Norge. 

At TV2 setter av tid til å vise den kampen på hovedkanalen, når førstevalget blant de vanlige fotballkanalene allerede var bundet opp til en annen kamp (og det ville blitt ramaskrik om man fjernet den kampen man allerede hadde lovet å vise på engelsk fotballs store festdag "boxing day" på kort varsel), er ikke det minste rart. Enten man er interessert eller ei. Det er helt frivillig å se på, og det er helt innlysende at TV2 vil velge noe som kommer til å ha så gode seertall.

Nesten komisk når man skriver i fet skrift at det til og med skal gå på hovedkanalen TV2 som om det er grunnlag for å bli opprørt. Ja, begivenheter som potensielt kan samle et syvsifret antall seere her til lands går ofte på de større kanalene. Det er egentlig ikke så rart. Og det er bare å se på noe annet i stedet. Jeg tror sånn sett ikke jeg skal se på selv engang.

Anonymkode: 3f97d...e4d

• Liker 5
Skrevet

Personliig hadde det vært en mye bedre julegave om de hadde sendt Aston Villa - Leeds 

• Liker 1
Skrevet

Så... Ikke se på? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den beste julegaven vi kan forestille oss.

Haha. Hahahahaha. Hah. 

Anonymkode: 36622...b33

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Gullik skrev:

Takker og bukker jeg :)

Jeg også....kommer ikke til å abonnere på tv fotball men skal se denne kampen :)

Anonymkode: b46fd...f18

Skrevet

Det finnes vel egne sportskanaler for slike ting...          

:ball:      

Anonymkode: b9936...93b

• Liker 3
Skrevet

Byttelapp??

Anonymkode: 4b2c6...4bb

• Liker 2
Skrevet

Glad jeg har DVD-spiller, sier jeg bare. :P 

• Liker 2
Skrevet

Enda godt jeg har andre kanaler å se på. 

• Liker 2
Skrevet

Takk gud for Netflix, viaplay, sumo og til og med youtube. Norsk TV har gått til helvete. Henger etter med serier med minst en sesong og blir pakket full av "Se maling tørke minutt for minutt" og fotball. 

Anonymkode: 5cf97...df2

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...