Gå til innhold

Hvordan reagerer menn på vibrasjon på penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer menn på vibrasjon på penis. F eks fleshlight med vibrasjon eller vibrerende penisring? Eller om de får vibrasjon på hodet? Kan det være behagelig/deilig? Jeg bare ser for meg det er ubehagelig

Anonymkode: 25997...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kompis av meg liker det.

Anonymkode: d2001...f8f

Skrevet

De får orgasme av det, som vi jenter gjør. 

Anonymkode: 06acc...342

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er helt sikkert personavhengig. Jeg synes kraftig vibrasjon er ubehagelig.

Skrevet

Kjæresten min elsker det. 

Når jeg bruker vibrator på klitoris så vibrerer det på penis når han er inne i meg også og han blir helt salig. Kommer fortere av det også. 

Anonymkode: 8b5d9...387

• Liker 3
Skrevet

Hender jeg bruker hennes vibrator på penishodet, deilig det, kommer fort

Anonymkode: e5091...4a5

Skrevet

Er helt uten effekt eller betydning.

Skrevet

Prøv vibrator på mens mellomkjøtt. Da treffer dere de dype delene av penis. Et trykk der kan presse penis frem med opptil en tomme(2,54cm).

Anonymkode: dab26...822

• Liker 1
Skrevet

Helt vilt deilig, typen blir helt gal når jeg presser vibratoren min min hans penis. Han stønner som en gal å skriker når orgasmen kommer. Samtidig rister og skjelver han helt sjukt.

Anonymkode: 80e5a...88b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt vilt deilig, typen blir helt gal når jeg presser vibratoren min min hans penis. Han stønner som en gal å skriker når orgasmen kommer. Samtidig rister og skjelver han helt sjukt.

Hvor på penisen og hvordan presser og bruker du den på han ? :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøv vibrator på mens mellomkjøtt. Da treffer dere de dype delene av penis. Et trykk der kan presse penis frem med opptil en tomme(2,54cm).

Anonymkode: dab26...822

Wow, det visste jeg ikke! 2,5 cm ekstra er jo ikke å forakte 😍

Anonymkode: 8c21d...815

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor på penisen og hvordan presser og bruker du den på han ? :)

Wow, det visste jeg ikke! 2,5 cm ekstra er jo ikke å forakte 😍

Anonymkode: 8c21d...815

Jeg har en kraftig vibrator som jeg først sirkulerer rundt og rundt på penishodet, samtidig som jeg trekker forhuden helt ned og onanerer sakte med helt stramt tilbaketrukket forhud. Jeg hører på stønninga og på kroppsreaksjonen når orgasmen nærmer seg. Jeg stanser når kroppen hans sjelver og strammer seg og hikstene blir høyere. Holder han på pinebenken og teaser han lenge, jeg stopper hver gang orgasmen holder på å komme. Jeg kombinerer med å suge han samtidig også. Når jeg bestemmer meg for å gi han orgasme, presser jeg forhuden helt tilbake, legger press på vibratoren mot strengen å full vibrator på. Stikker samtidig en finger i rumpa hans. Jeg holder intensiteten oppe i flerevminutter, mens orgasmen bygger seg opp. Han kaster og vrir seg og rister og blir helt stram og stiv i kroppen når orgasmen kommer:-)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...