Patriotpaula Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Så skuffet over at temp.økingen etter EL (etter Ovitrelle) lar vente på seg. Noen som vet hvordan Ovitrelle påvirker temp? I mitt hode burde tempen ha økt ganske snarlig pga av at Ovitrelle inneholder HCG?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 Når tok du den? Anonymkode: d2b7b...ca3
Patriotpaula Skrevet 20. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når tok du den? Anonymkode: d2b7b...ca3 På mandag ettermiddag
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 Jeg har kun erfaring med Ovitrelle i forbindelse med prøverørs-behandling, og da måler jeg ikke temperatur. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener hcg i sprøyten skal påvirke temperaturen din. Hcg i sprøyten har samme funksjon som stigning av LH har, altså sette i gang eggløsning. Hcg er så likt LH at kroppen blir lurt, derfor brukes dette i sprøyten. For å ha temperaturstigning må en ha hatt eggløsning. Vet du at eggløsning har skjedd, har du blitt fulgt opp med kontroll (ultralyd) etter sprøyten ble satt? Anonymkode: d2b7b...ca3
Patriotpaula Skrevet 20. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun erfaring med Ovitrelle i forbindelse med prøverørs-behandling, og da måler jeg ikke temperatur. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener hcg i sprøyten skal påvirke temperaturen din. Hcg i sprøyten har samme funksjon som stigning av LH har, altså sette i gang eggløsning. Hcg er så likt LH at kroppen blir lurt, derfor brukes dette i sprøyten. For å ha temperaturstigning må en ha hatt eggløsning. Vet du at eggløsning har skjedd, har du blitt fulgt opp med kontroll (ultralyd) etter sprøyten ble satt? Anonymkode: d2b7b...ca3 Ingen oppfølging etter at sprøyten ble satt, der skulle ikke være nødvendig siden man skal få EL av Ovitrelle. Jeg vet ikke om jeg har hatt EL, men temp.kurven sier at jeg ikke har hatt det...
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #6 Skrevet 21. desember 2018 Var du til kontroll før sprøyten ble satt da? Da vil de jo se om egget holder på å modnes. Anonymkode: d2b7b...ca3
Patriotpaula Skrevet 21. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var du til kontroll før sprøyten ble satt da? Da vil de jo se om egget holder på å modnes. Anonymkode: d2b7b...ca3 Ja, sprøyten ble satt etter at jeg var ferdig med å bli undersøkt med UL Tempen økte i dag,så krysser fingrene for at den forblir høy 🤞🏻 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 På 21.12.2018 den 6.47, Patriotpaula skrev: Ja, sprøyten ble satt etter at jeg var ferdig med å bli undersøkt med UL Tempen økte i dag,så krysser fingrene for at den forblir høy 🤞🏻 Hvordan gikk det med deg? Jeg lurer på samme som du lurte på. Så modent egg på ul på fredag, satt ovitrelle-sprøyte på kvelden. Nå er det mandag og temperaturen har ikke steget. Hvor mange dager tok det før den steg hos deg? Betyr det at el er senere, eller at tempen bare henger litt etter? Anonymkode: 72125...578
Patriotpaula Skrevet 15. april 2019 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det med deg? Jeg lurer på samme som du lurte på. Så modent egg på ul på fredag, satt ovitrelle-sprøyte på kvelden. Nå er det mandag og temperaturen har ikke steget. Hvor mange dager tok det før den steg hos deg? Betyr det at el er senere, eller at tempen bare henger litt etter? Anonymkode: 72125...578 Ble ikke gravid dessverre! Legger med charten min Her ble Ovitrelle satt ettermiddagen 17/12-CD19. Tipper du vil se det i morgen, kaaaaanskje tirsdag. De sier jo at egget slippes ca etter 36 timer, så da er du jo på natt til søndag. Så lever det i opptil 24 timer. Så kanskje du får en stigning i morgen? 😊 Her ble den jo satt på mandag, og den store synlige stigningen i charten min skjedde jo ikke før på fredagen
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #11 Skrevet 15. april 2019 Godt poeng! La ikke sammen alle de timene, tror jeg forventet mer umiddelbar stigning. Da håper jeg den stiger i morgen 😊 Håper du blir gravid ved neste anledning! På samme tid som du hadde dette innlegget hadde jeg akkurat hatt min 2. MA. Nå får jeg hjelp av lege til at ting skal gå litt fortere. Begynte prosjektet sommeren 2017. Anonymkode: 72125...578
Patriotpaula Skrevet 15. april 2019 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt poeng! La ikke sammen alle de timene, tror jeg forventet mer umiddelbar stigning. Da håper jeg den stiger i morgen 😊 Håper du blir gravid ved neste anledning! På samme tid som du hadde dette innlegget hadde jeg akkurat hatt min 2. MA. Nå får jeg hjelp av lege til at ting skal gå litt fortere. Begynte prosjektet sommeren 2017. Anonymkode: 72125...578 Husker jeg og forventet en raskere stigning, men det er ikke så rart at den ikke kommer før den gjør hvis man begynner å regne på det 😅 Uff, så trist! Men bra du får litt hjelp nå 😊 Vi begynte med IVF i februar, men så ble jeg overstimulert, så da kan ikke de ikke sette egget tilbake. Så jeg begynner behandling med østrogentabletter til helgen, så blir det etter planen innsett av en blastocyst som har kost seg i fryseren en god stund ca 6.mai 🤞🏻😊
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #13 Skrevet 15. april 2019 6 minutter siden, Patriotpaula skrev: Husker jeg og forventet en raskere stigning, men det er ikke så rart at den ikke kommer før den gjør hvis man begynner å regne på det 😅 Uff, så trist! Men bra du får litt hjelp nå 😊 Vi begynte med IVF i februar, men så ble jeg overstimulert, så da kan ikke de ikke sette egget tilbake. Så jeg begynner behandling med østrogentabletter til helgen, så blir det etter planen innsett av en blastocyst som har kost seg i fryseren en god stund ca 6.mai 🤞🏻😊 Det blir spennende! Håper på full klaff for dere! 😊 Igjen: tusen takk for hjelpen! Anonymkode: 72125...578
Patriotpaula Skrevet 15. april 2019 Forfatter #14 Skrevet 15. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir spennende! Håper på full klaff for dere! 😊 Igjen: tusen takk for hjelpen! Anonymkode: 72125...578 Beste ønsker for dere 😊👏 Håper vi begge får en positiv test veldig snart 😊👏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå