Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Jeg er 20 år, og har de siste dagene fått "stikking" og "trykk" for brystet på en måte. Det er midt på rett ovenfor brystene mine. Det er ganske ubehagelig og det skjer ca hvert 2-5 min, noe mindre når jeg sover (merker det ikke noe særlig da). Hva kan dette være? Skal til legen på mandag om det ikke gir seg
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 jeg hadde smerter i brystet i 4mnd.. var livredd.. særlig på venstre side under puppen, og midt i mellom.. var på mange undersøkelser, men de fant ingenting.. det kan være så mangt, og vanskelig å stille diagnose på.. legen min mente det kunne være muskulaturen, som verka eller noe.. overtrening ellernoe.. brystsmerter kan være helt ufarlig, eller tegn på noe alvorlig.. gå til legen du å hør ja..
Yada Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 Jeg er 20 år, og har de siste dagene fått "stikking" og "trykk" for brystet på en måte. Det er midt på rett ovenfor brystene mine. Det er ganske ubehagelig og det skjer ca hvert 2-5 min, noe mindre når jeg sover (merker det ikke noe særlig da). Hva kan dette være? Skal til legen på mandag om det ikke gir seg Jeg har hatt samme problemet selv, stikkende smerter under brystet ved ribbebeina som plutselig kommer og går. Med meg oppstå det etter noen uheldige,ubevisste vridninger i ryggen og andre ryggbelatninger. Enkelte ganger var det så vondt og smertefullt at jeg ikke klarte å bevege me i spesielle stillinger. Tok kontakt med en kiropraktor for å sjekke det opp, han fant ut ene ryggvirvelen var sklidd ut og klemte på nervene. Som følge av dette fortalte kiropraktoren at det påvirket musklaturen på brystkassen/mellomgulvet med smerter. Ble bra igjen etter et par runder med knekking av ryggen, og ikke vært plaget siden =) God Bedring , og da fikk jeg beskjed om at årsaken var at ryggnerve lå i klem og forårsaket smerter i muskla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå