AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Heisann, Vi har prøvd i omtrent ett halv år nå, og da er det jo sex hver dag i de fertile dagene og litt til. Men for hver periode der vi har så mye sex, så går det noen dager og så får jeg kløe nedentil. Det er vel pga sæden og at det er mer fuktighet nedentil i flere dager i strekk. Da har jeg en Canesten salve som jeg har smurt på og så blir det bedre. Har jo skjønt at jeg ikke må bruke Canesten så ofte pga fare for tørre slimhinner eller vestibulitt! Så det skal jeg bli strengere på. Men jeg lurer, er det flere som får kløre nedentil i prøveperiodene pga mye sex? Vi har jo mye sex for å sikre at vi treffer det magiske tidspunktet, men - det koster en pris. Hilsen en litt frustrert trådstarter 🤔 Anonymkode: 3b65c...4fc
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann, Vi har prøvd i omtrent ett halv år nå, og da er det jo sex hver dag i de fertile dagene og litt til. Men for hver periode der vi har så mye sex, så går det noen dager og så får jeg kløe nedentil. Det er vel pga sæden og at det er mer fuktighet nedentil i flere dager i strekk. Da har jeg en Canesten salve som jeg har smurt på og så blir det bedre. Har jo skjønt at jeg ikke må bruke Canesten så ofte pga fare for tørre slimhinner eller vestibulitt! Så det skal jeg bli strengere på. Men jeg lurer, er det flere som får kløre nedentil i prøveperiodene pga mye sex? Vi har jo mye sex for å sikre at vi treffer det magiske tidspunktet, men - det koster en pris. Hilsen en litt frustrert trådstarter 🤔 Anonymkode: 3b65c...4fc Jeg tørker meg og går på do etter sex. Så har ingen problemer med kløe Anonymkode: cd905...153
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Ja, jeg ble sår - men det du beskriver kan også være soppinfeksjon. Jeg fikk det først når jeg startet med ekstra hormoner (Letrozol og ifbm IVF). Skjønte ikke sammenhengen før etter mange prøveperioder. Anonymkode: 41a77...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå