Kristin S Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Skrev dere under på en kontrakt når dere betalte depositum på brudekjolen? (Dere som leier) Er dette vanlig? Og hvordan er det hvis det er noen feil på kjolen når man kommer å prøver den eller skal hente? Oppdaget en feil på kjolen sist jeg var å tittet på den..En tråd som var dratt ut midt på kjolen..Jeg kan ikke se for meg at de kan fikse dette. Men utrolig hva man får til så klart. Men hvis kjolen forsatt er sånn når jeg kommer inn i morra. Kan jeg da si at jeg ikke vil ha den hvis det ikke blir fikset? Har ikke skrevet noen kontrakt. Har bare kvittering på at jeg har betalt depositum.
carina81 Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Jeg skrev kontrakt da jeg betalte depositum. Men jeg kjøpte min.. Vet ikke om det er noen forskjell der.. Du må iallefall si ifra om alt som skulle være galt før du leier den. Ellers kan du bli ansvarlig for det, selv om det var sånn da du fikk den med. Bare sånn for sikkerhetsskyld.. Vet ikke hvordan det er med å evnt. få tilbakebetalt depositumet hvis du ikke vil leie den allikevel..
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Nei, så sannelig...kjedelig!!! Men påpek det straks, hvis den fremdeles er sånn, for an det ikke fikses...så får du som sagt i det minste ikke skylden, og kan se deg om etter noe annet! Håper det ordner seg! Synes forøvrig det er litt rart du ikke skrev på noe, for du må som regel underskrive en slags kontrakt i det minste...:klø:
Kristin S Skrevet 1. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2005 Hmm...Ja. Jeg tenkte ikke noe over at jeg ikke skrev under på noe da jeg bestemte meg for den kjolen. Men i ettertid er det jo flere som har lurt på om jeg skrev under kontrakt. Har en stygg følelse av at dette går skikkelig dritt. Hva hvis ho dama i butikken sier at kjolen var sånn da jeg bestemte meg for den? (De er utrolig vanskelige på det stedet) Har jo "bare" betalt 2000 kr i depositum, men er jo penger det også for å si det sånn... Men får vel la være å ta sorgene på forskudd. Får se hvordan det går i morra! Men så klart måtte det jo skje noe med den kjolen. Har brukt ca. 1,5 år på å finne den....hehe..Typisk min flaks!!
Kristin S Skrevet 2. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2005 Ja da har jeg og forloveren min vært i brudesalongen. Fikk ikke prøve kjolen fordi det er lørdag og da prioriterer de bare "nye" bruder. Men det er 2 stk som jobber der og det var bare en annen brud der i tillegg til meg. Så ho ene som jobber der sto ute å røyka..... (DET hadde ho tid til ja..men ikke ta seg av kundene..) Så sa de at kjolen min ikke var inne, men de hadde den i en annen str. som jeg kunne få se på. Tittet litt rundt og så så jeg kjolen min hang der.. Da fikk ho som jobbet der helt hetta og lurte på hva det var vi så på. Ho sa da at kjolen fantes i mange str. så det var ikke den. Men jeg kjente den jo igjen på den tråden som var dratt ut. Spurte også om hva de gjør med sånne ting og da sa ho at de fiksa det, men jeg måtte jo huske på at jeg leier kjole og ikke kjøper helt ny. Så da må en regne med sånt. Men kjolen skal da se bra ut likevel?! Blir så frustrert....
Nellie Cortado Skrevet 2. april 2005 #6 Skrevet 2. april 2005 For en elendig service! :o Kan jeg spørre hvilken brudesalong dette er? Så vet jeg og de andre her inne hvor vi ikke skal gå.
Kristin S Skrevet 2. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2005 Ja det skal du få vite vet du! Bruden I Fokus i Fredrikstad er det.
Olifant Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Det virker ikke akkurat som om de lever opp til navnet sitt... :-?
Gjest Betty Boop Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 Det virker ikke akkurat som om de lever opp til navnet sitt... :-? Røyken i Fokus, kanksje?
Kristin S Skrevet 2. april 2005 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2005 Røyken i Fokus, kanksje? Nå lo jeg godt ja. Hadde vært et mer passende navn det ja!!
Miori Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 Hmmmm... Det der hørtes ikke bra ut Kristin!!! Ring inn, si du kommer for å se på kjolen, slik at de har riktig størrelse inne.. Hvorfor bør du ikke si... Og er det noe galt med den, sier du at du vil ha depositumet tilbake.. Skikkelig kjipt da!!!! Siden du liker kjolen så godt!!!
Snutus Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 Hmmmm... Det der hørtes ikke bra ut Kristin!!! Ring inn' date=' si du kommer for å se på kjolen, slik at de har riktig størrelse inne.. Hvorfor bør du ikke si... Og er det noe galt med den, sier du at du vil ha depositumet tilbake.. Skikkelig kjipt da!!!! Siden du liker kjolen så godt!!![/quote'] Enig med Miori. Selv om du skal leie kjole må du kunne forvente å få en kjole som det ikke er noe galt med.
Kristin S Skrevet 2. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2005 Hmmmm... Det der hørtes ikke bra ut Kristin!!! Ring inn' date=' si du kommer for å se på kjolen, slik at de har riktig størrelse inne.. Hvorfor bør du ikke si... Og er det noe galt med den, sier du at du vil ha depositumet tilbake.. Skikkelig kjipt da!!!! Siden du liker kjolen så godt!!![/quote'] Ho sa at de har alle kjolene inne på tirsdager og onsdager, så da kunne jeg bare komme inn. Drar inn neste tirsdag. Tar med meg mamma da. Merkelig, men en kommer ofte litt lenger hvis en har med seg en godt voksen! Det er vel ca en mnd siden jeg var der sist og da burde de vel ha fått fiksa kjolen til nå hvis det var mulig! Men blir spennende å se. Så jeg kommer til å si at jeg vil ha tilbake depositumet hvis den ikke er i orden da. Er kjedelig ja...Men har heldigvis tittet litt på andre kjoler rundt omkring (på nettet) så jeg vet de har en annen kjole jeg kunne tenke meg i Moss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå