Gå til innhold

Tenner på bestevenninne. Er jeg biseksuell nå eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svaret virker kanskje opplagt, men les videre. Jeg tenner nemlig ikke på tanken på å ha sex med henne. Den gir meg faktisk samme ubehaget som å tenke på sex med enhver annen jente. Men jeg tenner dødsmye på å snakke om sex med henne. Høre om hennes erfaringer. Når jeg onanerer tenker jeg nesten utelukkende på at hun har sex med menn jeg er tiltrukket av, eller på erfaringer hun har fortalt meg om. Hvor rart er ikke det?

Jeg tror en side av dette er at jeg veldig gjerne ville vært som henne. Hun er veldig seksuell og kvinnelig av seg, har den sexy utstrålingen, og har levd et ganske utsvevende liv seksuelt. Når hun forteller meg om sexen hun hadde oppetter veggen i korridoren på hotellet mens kjedelige meg lå og sov på rommet, bruser det innvendig av tanken på hvor fjernt det er fra min virkelighet - og likevel så nært, siden det er min beste venninne.

Anonymkode: 7e7bb...d58

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du blir tent på historiene hun forteller, ikke henne. Det betyr ikke at du er biseksuell.

Skrevet
25 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Du blir tent på historiene hun forteller, ikke henne. Det betyr ikke at du er biseksuell.

På en måte, men jeg tenner ikke f.eks. på å se for meg selv i de samme situasjonene. Det må være henne. Og jeg tenker ofte at jeg synes hun er råsexy, selvom jeg ikke vil ha henne på noen måte. Og når vi klemmer får jeg en følelse av å bli overøst av kvinnelighet...vanskelig å forklare, men alt er så intenst med henne. Er på en måte tiltrukket, men har kanskje en sperre på det seksuelle.

Skrevet
På 20.12.2018 den 9.17, AnonymBruker skrev:

Svaret virker kanskje opplagt, men les videre. Jeg tenner nemlig ikke på tanken på å ha sex med henne. Den gir meg faktisk samme ubehaget som å tenke på sex med enhver annen jente. Men jeg tenner dødsmye på å snakke om sex med henne. Høre om hennes erfaringer. Når jeg onanerer tenker jeg nesten utelukkende på at hun har sex med menn jeg er tiltrukket av, eller på erfaringer hun har fortalt meg om. Hvor rart er ikke det?

Jeg tror en side av dette er at jeg veldig gjerne ville vært som henne. Hun er veldig seksuell og kvinnelig av seg, har den sexy utstrålingen, og har levd et ganske utsvevende liv seksuelt. Når hun forteller meg om sexen hun hadde oppetter veggen i korridoren på hotellet mens kjedelige meg lå og sov på rommet, bruser det innvendig av tanken på hvor fjernt det er fra min virkelighet - og likevel så nært, siden det er min beste venninne.

Tror du rett og slett tenner på litt rå og vill sex

uten hemninger...

Skrevet

Tror du koker kålen litt mye nå.

Skrevet
1 time siden, Gent82 skrev:

Tror du koker kålen litt mye nå.

Hæ?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Fint at du forsøker deg på en tråd. Men det er null å hente her ass. Du tenner på sexhistorier men  ikke på ideen om sex med venninna di, og spør atpåtil om du er biseksuell nå, unnskyld men det blir bare for dumt.

Flott at du prøver altså! Go girl! ☺️ Bedre lykke neste gang.

Skrevet
5 minutter siden, Gent82 skrev:

Fint at du forsøker deg på en tråd. Men det er null å hente her ass. Du tenner på sexhistorier men  ikke på ideen om sex med venninna di, og spør atpåtil om du er biseksuell nå, unnskyld men det blir bare for dumt.

Flott at du prøver altså! Go girl! ☺️ Bedre lykke neste gang.

Sjarmerende ovenfra og ned-holdning der altså. Gent står ikke for gentleman, håper jeg 😀

Hvis ingen kan relatere til "problemstillingen" så lever jeg fint med det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjarmerende ovenfra og ned-holdning der altså. Gent står ikke for gentleman, håper jeg 😀

Hvis ingen kan relatere til "problemstillingen" så lever jeg fint med det. 

Så du tåler ikke engang konstruktiv kritikk? Jeg var veldig grei mot deg og den tåpelige tråden din.

Men personangrep sårer ikke meg så ædabæda. 

- Gentleman 82

Skrevet
2 minutter siden, Gent82 skrev:

Så du tåler ikke engang konstruktiv kritikk? Jeg var veldig grei mot deg og den tåpelige tråden din.

- Gentleman 82

Var du veldig grei? Eller prøvde du å drite meg ut? Vær ærlig med deg selv nå 😉

Skrevet
3 minutter siden, Gent82 skrev:

- Gentleman 82

🙄

Anonymkode: 09a49...f7d

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du veldig grei? Eller prøvde du å drite meg ut? Vær ærlig med deg selv nå 😉

Jeg prøvde bare å hjelpe. Fånyttes

Skrevet

Jeg kan fantasere om sex med menn, selv om jeg innerst inne vet at jeg er heterofil. Har kjæreste, og har aldri kunne tenkt meg å være i et forhold med en mann. Tror veldig mange har tanker de ikke prater høyt om, og det er ikke galt å tenke det, for man kan ikke styre tanker.. på samme måte er det ikke galt å være bifil eller homo. 😊

Anonymkode: 1bc47...055

Skrevet
På 20.12.2018 den 9.50, AnonymBruker skrev:

På en måte, men jeg tenner ikke f.eks. på å se for meg selv i de samme situasjonene. Det må være henne. Og jeg tenker ofte at jeg synes hun er råsexy, selvom jeg ikke vil ha henne på noen måte. Og når vi klemmer får jeg en følelse av å bli overøst av kvinnelighet...vanskelig å forklare, men alt er så intenst med henne. Er på en måte tiltrukket, men har kanskje en sperre på det seksuelle.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg hadde en bekjent som var stripper. Sykt sexy dame, veldig sensuell og en man gjerne skulle vært selv. Jeg skjønner svært godt hvorfor menn snur seg etter henne og vil ha henne. Og jeg hadde nok likt å fått de samme blikkene og opplevelsene hun hadde.

Dama oser sex og feminitet. Da er det lett å innbille seg at hun har et villt og spennende sexliv! Hun treffer i alle fall nok menn og kan få hvem hun vil ha til sengs. Men slik jeg forsto det var det veldig vanskelig å finne en kjæreste. Hun var nesten alltid singel, og hadde hun funnet en hun trodde var kjærestemateiale kan du banne på at han kun ville ha henne for sex. Og at han hadde store forventninger til sexen. I virkeligheten var hun ganske vanilje og savnet en å ha nær, intim sex med. 

Men, ja, hun var deilig å klemme på! Og hun luktet alltid godt. 

Anonymkode: 7a211...510

Skrevet
On 12/20/2018 at 9:17 AM, AnonymBruker said:

Hvordan tror du det hadde vært å se henne ha sex? Hadde det vært pirrende eller hadde du følt det ubehagelig?

Skrevet
6 timer siden, eksentrisk skrev:

Hvordan tror du det hadde vært å se henne ha sex? Hadde det vært pirrende eller hadde du følt det ubehagelig?

Superdeilig i fantasien! I virkeligheten vet jeg virkelig ikke. Kan se for meg at det blir mer kleint. Fantaserer om å se henne uten at de ser meg, det hadde kanskje funket i virkeligheten, men er jo ikke akkurat etisk riktig 😂

Skrevet
På 26.12.2018 den 2.09, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener. Jeg hadde en bekjent som var stripper. Sykt sexy dame, veldig sensuell og en man gjerne skulle vært selv. Jeg skjønner svært godt hvorfor menn snur seg etter henne og vil ha henne. Og jeg hadde nok likt å fått de samme blikkene og opplevelsene hun hadde.

Dama oser sex og feminitet. Da er det lett å innbille seg at hun har et villt og spennende sexliv! Hun treffer i alle fall nok menn og kan få hvem hun vil ha til sengs. Men slik jeg forsto det var det veldig vanskelig å finne en kjæreste. Hun var nesten alltid singel, og hadde hun funnet en hun trodde var kjærestemateiale kan du banne på at han kun ville ha henne for sex. Og at han hadde store forventninger til sexen. I virkeligheten var hun ganske vanilje og savnet en å ha nær, intim sex med. 

Men, ja, hun var deilig å klemme på! Og hun luktet alltid godt. 

Anonymkode: 7a211...510

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Takk for godt svar! Litt fint å ikke være alene. Er du/har du vært venninne med henne, og hvordan funker i så fall det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...