Gjest siri t Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Hva bruker dere for å bli gylne og lekre, jenter?? Kremer hjemme eller kanskje spray tan i salong? Gel, spray eller lotion? Selv bruker jeg Estee Lauder Go Bronze, men har hørt mye positivt om både BodyShop sin Fake it! og Dior sin. Har noen prøvd Fake Bake?
carina81 Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Har prøvd fake bake! Og jobbet i salong hvor vi brukte den.. Blir en veldig fin brunfarge! Jevn og naturlig. Men må innrømme at jeg liker st.tropez enda bedre..
Gjest siri piri Skrevet 2. april 2005 #6 Skrevet 2. april 2005 hei, trådstarter her:) takk for tipsene! ser at Lancome gelen har vunnet tester også! men mener dere både ansikt og kroppsbruner? Siden jeg skal handle mer fra SN ville jeg kjøpe den der, men ser ikke ut til at de har den. Noen tips på hvilken jeg skal kjøpe derifra?
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2005 #7 Skrevet 2. april 2005 Jeg liker Fake it til kroppen fra Bodyshop, den har den mildeste lukten av de jeg har prøvd. Har prøvd Loreal, piz buin (æææsj!) og st. tropez. Sistnevnte ga fin farge, men jeg taklet ikke lukta. Var fornøyd med Diors til ansikt, men synes det var litt vel mye shimmer i den. Lancome var ok, men fargen var ikke helt for meg. Tror jeg skal prøve bodyshops neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå