AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Noen som jobber som lærer på sykepleien? Hvilken master tok du og trives du i jobben?har fått tilbud om en slik jobb. Evt pedagogisk utdanning?Jobber på en sykehusavdeling nå i 3 delt turnus, og er redd jeg vil savne det kliniske miljøet. Trives veldig godt i jobben med pasienter, Og samholdet blant oss kolleger. men ikke så med arbeidstidene. Men såklart vil det være spennende å prøve noe nytt! Erfaringer? Anonymkode: e05be...ba4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 Jeg har blitt tilbudt en slik jobb, men da holder det ikke med master, du bør ha phd om du skal få fast ansettelse. Jeg er spesialsykepleier med master i faget jeg er spesialisert i, og har blitt bedt om å søke på en relevant stipendiatstilling. Anonymkode: 95f15...001
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Nå må man vel ha master for å kunne ta PPU? Mener det er nye regler i år. Så først en master, så PPU. Og ja til syvende og sist doktorgrad. Husker at min sykepleierskole fikk refs fordi de hadde for få lærere med phd. Anonymkode: e4c74...d0c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må man vel ha master for å kunne ta PPU? Mener det er nye regler i år. Så først en master, så PPU. Og ja til syvende og sist doktorgrad. Husker at min sykepleierskole fikk refs fordi de hadde for få lærere med phd. Anonymkode: e4c74...d0c Stemmer. Fra og med høsten 2019 må man ha master for å komme innpå PPU. De som underviser på universitet har doktorgrad. Anonymkode: d0621...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå