AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Det er så rart hvordan man merker all slags mulige symptomer når man så gjerne vil bli gravid. Denne mnd så merker jeg INGENTING på kroppen. Som regel er jeg ofte irritabel før jeg skal få mensen, er skikkelig varm i kroppen og svetter mye, hodepine, trøtt, ømme pupper og sinnsyyykt vondt i korsryggen. Denne mnd, INGENTING!! Det er skikkelig rart. Puppene er mulig bittelitt ømme men ikke i nærheten av hva de bruker å være... Har ikke loggført en eneste ting i appen denne mnd. Alle sykluser er jo forskjellige men jeg har som regel masse symptomer før mensen kommer. Bare litt tanker på morgenen 😅 Anonymkode: 960c2...7f0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 Jeg ville bare svare deg siden jeg også sitter i samme situasjon som deg✌️ Mulig du kan være gravid, du burde kjøpe billige graviditetstester på nett. Så kan du jo teste. Det gjør jeg Anonymkode: 647b2...745
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Ikke for å være kjip, men man merker ofte graviditet med at man pmser verre enn ellers, ikke mindre. Anonymkode: 2f94b...b20
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 Jeg hadde det sånn når jeg ble gravid er vanligvis et pms-monster, men når jeg ble gravid så forsvant alt sånn og jeg følte meg som et nytt menneske, haha. Anonymkode: 25cba...214
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #5 Skrevet 20. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være kjip, men man merker ofte graviditet med at man pmser verre enn ellers, ikke mindre. Anonymkode: 2f94b...b20 Du er ikke kjip, du har muligens rett men jeg tror ikke at vi alle merker en graviditet ei heller har kraftig PMS før man får positiv test. Min første graviditet fant jeg ut av når jeg var 12 uker på vei. Hadde NULL symptomer, men etter jeg fant det ut så ble jeg sykt kvalm og fikk bekkenløsning. Anonymkode: 960c2...7f0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det sånn når jeg ble gravid er vanligvis et pms-monster, men når jeg ble gravid så forsvant alt sånn og jeg følte meg som et nytt menneske, haha. Anonymkode: 25cba...214 Jeg er selv et pms troll, samboeren min reagerte veldig på at jeg IKKE har vært irritabel og trøtt denne mnd 😂 Men nå er vi i den fineste mnd og det har vært mye å gjort så mulig jeg ikke har lagt merke til kroppens endringer like mye som før Vi har prøvd i 10 mnd etter en MA nå, men mensen kommer hver måned så jeg har ikke store troen på at jeg er gravid. Jeg reagerte mest på at jeg ikke er et pms troll, for det har jeg vært i alle disse år 😂 Anonymkode: 960c2...7f0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #7 Skrevet 20. desember 2018 Akkurat testet positiv, og null symptomer her! Så alle reagerer jo forskjellig og ikke alle MÅ oppleve kraftig PMS som noen skriver her. Når forventer du mensen da? Anonymkode: f17fa...33b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #8 Skrevet 20. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: du burde kjøpe billige graviditetstester på nett. Så kan du jo teste. Det gjør jeg Anonymkode: 647b2...745 IKKE gjør det. Da blir det bare enda flere "er jeg gravid?"-tråder med innbilte skyggestreker og usikkerhet. Kjøp en skikkelig Digitaltest som er 99% sikker og ikke kan feiltolkes!! Dere som prøver bli gravide må slutte å kjøpe disse strektestene! Anonymkode: 29a6d...faf 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #9 Skrevet 20. desember 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: IKKE gjør det. Da blir det bare enda flere "er jeg gravid?"-tråder med innbilte skyggestreker og usikkerhet. Kjøp en skikkelig Digitaltest som er 99% sikker og ikke kan feiltolkes!! Dere som prøver bli gravide må slutte å kjøpe disse strektestene! Anonymkode: 29a6d...faf Syns jeg du var veldig voldsom. Etter å ha vært prøver i 1 1/2 år, er det greit å spare litt penger og ikke kjøp dyre digitale tester hver gang. Anonymkode: f17fa...33b 1
Irisiri Skrevet 20. desember 2018 #10 Skrevet 20. desember 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns jeg du var veldig voldsom. Etter å ha vært prøver i 1 1/2 år, er det greit å spare litt penger og ikke kjøp dyre digitale tester hver gang. Anonymkode: f17fa...33b Poenget er kanskje at man ikke behøver teste i det hele tatt dersom mens ikke er forsinket? Og så kan man spandere på en digital om man er over IKM. Det får jo være opp til hver enkelt, men ser ikke poenget med å teste før IKM selv hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #11 Skrevet 20. desember 2018 Det kan godt være et lovende tegn. Krysser fingrene for deg! Jeg har tolket og tolket selv, og har i hvert fall konkludert med at hva som er graviditetstegn for den enkelte er veldig individuelt. Hos meg var den syklusen jeg var gravid veldig lik en typisk ikke-gravidsyklus for meg. Jeg hadde hverken sterkere eller svakere pms. Det enste var at jeg ikke hadde ømme pupper. Det har hendt en sjelden gang at jeg ikke har hatt det og ikke vært gravid også, så jeg har tolket det som et mulig graviditetstegn uten at det var det 😅 Anonymkode: 53f63...58a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #12 Skrevet 20. desember 2018 1 time siden, Irisiri skrev: Poenget er kanskje at man ikke behøver teste i det hele tatt dersom mens ikke er forsinket? Og så kan man spandere på en digital om man er over IKM. Det får jo være opp til hver enkelt, men ser ikke poenget med å teste før IKM selv hvertfall. Nettopp. Mange begynner med testingen lenge før de skal og får falske forhåpninger og usikre prøveresultater. Kjøp en digitaltest og test når du skal. Det er dyrere med digitale tester, men det er sikrere resultat og dessuten er det jaggu dyrt med unge og 😜 Anonymkode: 29a6d...faf 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #13 Skrevet 20. desember 2018 Trådstarter her. Takk for alle gode svar. Etter 10 mnd med prøving så har jeg sluttet å teste for tidlig, venter til etter IKM med dette. Problemet er at mensen kan være litt +- dager, de to siste mnd har den kommet på dag 31, er i dag på dsg 30 og jeg kødder ikke, jeg merker INGENTING 😅 Det er så rart å være sååå glad som jeg er nå så sent i syklusen, ikke er jeg særlig oppblåst eller som jeg ofte er rundt disse tider. Anonymkode: 960c2...7f0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #14 Skrevet 20. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat testet positiv, og null symptomer her! Så alle reagerer jo forskjellig og ikke alle MÅ oppleve kraftig PMS som noen skriver her. Når forventer du mensen da? Anonymkode: f17fa...33b Forventer mens i morgen Anonymkode: 960c2...7f0
Irisiri Skrevet 20. desember 2018 #15 Skrevet 20. desember 2018 Så spennende da, TS. Jeg krysser fingrene for at TR ikke dukker opp!👏
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #16 Skrevet 20. desember 2018 Spennende! jeg var også sånn, og testet svakt positivt etter IKM... jeg mistet dessverre.. lurt å ikke teste for tidlig ja, det kommer ikke jeg til å gjøre igjen Anonymkode: cc8b9...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå