Gå til innhold

Gummy smile, botox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes absolutt at en slik behandling ødelegger smilet
Screen-Shot-2015-11-03-at-1.34.10-PM.png

Anonymkode: 98c25...fd4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes absolutt at en slik behandling ødelegger smilet
Screen-Shot-2015-11-03-at-1.34.10-PM.png

Anonymkode: 98c25...fd4

Og det samme her, synes jeg

File-Oct-27-3-40-21-PM.jpeg

 

Anonymkode: 98c25...fd4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun her så også mye søtere og penere ut før behandlingen
Gummy-Smile-.025.jpeg?resize=750,400

Anonymkode: 98c25...fd4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt gummy-smile jeg og, men da jeg var 15 begynte jeg bevisst å prøve å trekke ned leppene da jeg smilte. I starten måtte jeg konsentrere meg om det, men etter en stund så gjorde jeg det uten å tenke over det. Har du forsøkt det, ts? Du har forøvrig nydelig smil, og ville ikke gjort det så voldsomt mye som det nederste bildet. Gjør vel ikke noe at litt tannkjøtt synes? Spesielt ikke når du har så nydelige tenner 😊

Anonymkode: 62615...a13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, stfu skrev:

Hei igjen. Klarer ikke helt ta en avgjørelse om jeg skal gjøre det eller ikke. Ser mye verre ut i profil så jeg har bestilt time. Men er sabla usikker altså. 

Det ene bilde viser smilet mitt nå, det andre slik jeg ønsker at det skal være...

IMG_20190416_212007.jpg

Jeg skal være brutalt ærlig å si at om det var mitt smil så hadde jeg vurdert botox. 

Anonymkode: 5ef96...2e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på. Det er en billig behandling som er forbigående. Liker du det ikke så ikke ta ny behandling. Jeg ble storfornøyd. 

Anonymkode: 691d3...073

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å prøve vel? Går jo bort om 3 mnd om du ikke synes det er «deg». 

Anonymkode: 7bde5...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gummy smile. Hatt komplekser hele livet. Usikker på hva som kunne fikset det. Har kort overleppe. Vet ikke om Botox vil gjøre en forskjell. Var hos en plastisk kirurg for noen år tilbake, mener han anbefalte Restylane i overleppen. 

Anonymkode: 7ac17...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 21.21, stfu skrev:

Hei igjen. Klarer ikke helt ta en avgjørelse om jeg skal gjøre det eller ikke. Ser mye verre ut i profil så jeg har bestilt time. Men er sabla usikker altså. 

Det ene bilde viser smilet mitt nå, det andre slik jeg ønsker at det skal være...

IMG_20190416_212007.jpg

Nei nei nei, hva i alle dager skal du med botox? Det der skjer jo med oss alle når vi smiler hjertelig! Bare sjarmerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre det for første gang om fire dager faktisk. Blir jeg ikke fornøyd så går det over etter noen mnd, liker jeg det, så fortsetter jeg. Er så misfornøyd at jeg er villig til å prøve det :) 

Anonymkode: 6c02d...424

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gjøre det for første gang om fire dager faktisk. Blir jeg ikke fornøyd så går det over etter noen mnd, liker jeg det, så fortsetter jeg. Er så misfornøyd at jeg er villig til å prøve det :) 

Anonymkode: 6c02d...424

Kan du legge igjen en tilbakemelding her når du har gjort det? Jeg lurer litt på om det er vondt og om det føles annerledes! 

 

Selv om jeg har fått mange fine tilbakemeldinger her så sitter det så dypt i meg at jeg tror jeg må gi det et forsøk altså. Det er mange flotte familiebilder som er "ødelagte" på grunn av smilet mitt og vil derfor aldri havne i et fotoalbum. Jeg tenker ikke på smilet mitt hvis jeg er ordentlig glad, kun når jeg nøye poserer for et bilde, og selv da er det vanskelig å holde leppa nede. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, stfu skrev:

Kan du legge igjen en tilbakemelding her når du har gjort det? Jeg lurer litt på om det er vondt og om det føles annerledes! 

 

Selv om jeg har fått mange fine tilbakemeldinger her så sitter det så dypt i meg at jeg tror jeg må gi det et forsøk altså. Det er mange flotte familiebilder som er "ødelagte" på grunn av smilet mitt og vil derfor aldri havne i et fotoalbum. Jeg tenker ikke på smilet mitt hvis jeg er ordentlig glad, kun når jeg nøye poserer for et bilde, og selv da er det vanskelig å holde leppa nede. 

Ja det kan jeg gjøre . Kan sikkert sende deg ett før og etter bilde på pm også :) . 

Samme her. Tenker ikke på det når jeg er glad og slik. Men på bilder , og slikt hater jeg smilet mitt. Føler jeg ikke kan smile naturlig pga det blir ikke fint. Så for meg er det ingen tvil om å teste det. 

Anonymkode: 6c02d...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok dette idag. Var ikke vondt og over på få minutter. Føles ikke annerledes ut til nå hvert fall. Virkningen ser jeg først om noen dager. 

Anonymkode: 6c02d...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok dette idag. Var ikke vondt og over på få minutter. Føles ikke annerledes ut til nå hvert fall. Virkningen ser jeg først om noen dager. 

Anonymkode: 6c02d...424

Du vil begynne å se endringer om et par dager. Etter 10 dager har du full effekt. 

Anonymkode: 67962...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vil begynne å se endringer om et par dager. Etter 10 dager har du full effekt. 

Anonymkode: 67962...2f4

Gleder meg til å se hvordan det blir. Ser ingen forandring til nå. Men er jo bare en dag siden :) 

Anonymkode: 6c02d...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2019 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til å se hvordan det blir. Ser ingen forandring til nå. Men er jo bare en dag siden :) 

Anonymkode: 6c02d...424

Hvor tok du det og hva betalte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.4.2019 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til å se hvordan det blir. Ser ingen forandring til nå. Men er jo bare en dag siden :) 

Anonymkode: 6c02d...424

Hvordan går det, er du fornøyd så langt?😊

Anonymkode: 62615...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tok det på Aleris. Ja jeg er kjempe fornøyd. Stor forskjell, og bedre selvtillit når jeg smiler. 

Anonymkode: 6c02d...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2019 den 20.39, moncabang skrev:

Hvor tok du det og hva betalte du?

Aleris . Betalte 1200 kr 

Anonymkode: 6c02d...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...