Gå til innhold

Hva bør være med i infobrev?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å skrive et informasjonsbrev som skal sendes sammen med invitasjonene. Så lang har jeg info om

- Hvor kirken ligger, og hvordan parkeringsmulighetene er der (midt i byen)

- Tilsvarende for hotellet hvor festen skal være

- Tips om flere hoteller i byen, og opplysning om at det kommer til å være smekk fullt i Oslo den helga, pga Unionsoppløsning OG gigantisk sjøfartsmesse (!)

- Navn og telefonnr til toastmaster, forlovere og foreldre

- Opplysning om at man etter middag må betale for seg i baren

- Kart over området rundt kirken

- Opplysning om hvor ønskeliste kan innhentes

Vil helst kunne informere om at vi ikke ønsker sanger i bryllupet, men finner ingen god måte å gjøre det på. Familien min (begge sider) er veldig glade i festsanger. Jeg er ikke så begeistret, det er heller ikke brudgommen eller hans familie generelt.

Noe mer jeg bør ha med? Har mere plass igjen på arket. :)

Catzy

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hihi, står det noe på selve invitasjonen?? :ler:

Hva med program for dagen?? om hva som skjer når.. tidspunkt for når det hele rundes av, transportmuligheter..

Skrevet

På selve invitasjonen står kun der formelle: Navn på hvem som skal gifte seg, hvem invitasjonen er til, navnet på kirken og hvor middagen avholdes + SU.

Har kjørt meg vill på vei til nok kirker til å ville informere folk skikkelig om hvordan de kommer seg dit vi gifter oss. :)

Har ikke så mye plan for dagen, borsett fra at man drar rett til festlokalet etter kirken, og så går det liksom slag i slag ut fra det. Transportmuligheter får folk stille med selv, vi skaffer ikke buss. Men det står litt om avstander og parkering for de som kommer med bil. De som ikke har bil, bor i byen likevel, og vet hvordan de skal komme seg fra sted til sted.

Tidspunkt for når det rundes av kan være greit. Kan ta det med i hotell-delen.

Catzy

Skrevet

Vi skrev faktisk i infobrevet at vi ikke ønsket sanger vi da. Og det har generelt blitt mottatt veldig godt. Selv om jeg vet om flere som nok hadde laget sang hvis vi ikke hadde skrevet spsifikt at vi ikke ønsker det.

Ellers synes jeg du har med det som er nødvendig, omtrent det samme som vi hadde på vårt hvert fall. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...