Gjest Katteelskeren Skrevet 19. desember 2018 #1 Del Skrevet 19. desember 2018 Hei, Nå som klokken er over 00:00, så er det torsdag. Om noen timer er det to uker siden jeg var hos gynekologen hvor jeg fikk påvist at en eggløsning hadde funnet sted. Enten må eggløsningen ha funnet sted samme dag som gynekologisk undersøkelse, eller kanskje gynekologen hadde sett feil(?). Jeg fikk se det selv på skjermen. 3/12 fikk jeg et smertefullt stikk på venstre side, på samme side hvor eggløsning ble påvist. Var helt sikker på at dette stikket var el, men fremover så skal jeg ikke stole på at el finner sted når det oppstår et lignende stikk. Hvis el fant sted 3/12 hadde IKM vært på mandag. Det jeg egentlig vil frem til er at jeg er svært forvirret, kan det hende at gynekologen har sett feil? Det er jo deres jobb, så regner med de vet hva de skal se etter og jeg stoler på hennes kompetanse. Vil mensen alltid komme 14 dager etter el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 20. desember 2018 #2 Del Skrevet 20. desember 2018 Fikk mensen i natt. Da er det jeg som har tatt feil av el. Godt at TR kom slik en ny prøveperiode kan starte😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Del Skrevet 20. desember 2018 Godt du oppdaterer her inne selv lm du ikke fikk noen svar, tilfelle noen andre er i samme sko❤️Alltid gøy å lese andre sine erfaringer. Lykke til i neste pp Anonymkode: e5d1e...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 20. desember 2018 #4 Del Skrevet 20. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt du oppdaterer her inne selv lm du ikke fikk noen svar, tilfelle noen andre er i samme sko❤️Alltid gøy å lese andre sine erfaringer. Lykke til i neste pp Anonymkode: e5d1e...4ad Takk for en hyggelig melding. Det jeg har lært av dette er at man ikke alltid skal stole på at el skjer når det oppstår stikking. Vi hadde samleie 4 dager før el fant sted, så denne pp skal vi ha samleie annenhver dag hele mnd. Da kan vi ikke bomme på el😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #5 Del Skrevet 20. desember 2018 47 minutter siden, Katteelskeren skrev: Takk for en hyggelig melding. Det jeg har lært av dette er at man ikke alltid skal stole på at el skjer når det oppstår stikking. Vi hadde samleie 4 dager før el fant sted, så denne pp skal vi ha samleie annenhver dag hele mnd. Da kan vi ikke bomme på el😅 Høres lurt ut. Vi har hatt sex omtrent hver dag denne måneden, jeg aner heller ikke når el var😅har kjent stikking og sånne tegn nederst i magen men får vel bare vente å se om det blir noe😄 Anonymkode: e5d1e...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 20. desember 2018 #6 Del Skrevet 20. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres lurt ut. Vi har hatt sex omtrent hver dag denne måneden, jeg aner heller ikke når el var😅har kjent stikking og sånne tegn nederst i magen men får vel bare vente å se om det blir noe😄 Anonymkode: e5d1e...4ad Lykke til! Håper det har klaffet for dere😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå