Gå til innhold

Ville skilles fra kona – ble bundet fast og torturert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mannen fortalte at han ville skilles, la kona (41) en grusom plan for å få skilsmissen stoppet. Planen inneholdt innleie av maskerte menn, kidnapping og tortur.

Den 41 år gamle svenske kvinnen ble nylig dømt til fem års fengsel for det retten mener hun har utsatt ektemannen for.

Da ektemannen ville ha skilsmisse, lurte hun ham i en felle.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/BJLmrE/ville-skilles-fra-kona-ble-bundet-fast-og-torturert?utm_content=row-3&utm_source=vgfront

Er det riktig å straffe denne kvinnen synes dere ?

Anonymkode: e266f...980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart! Hun burde fått mye mer enn 5 år! 

Anonymkode: aa448...6f9

• Liker 6
Skrevet

Ja, på samme måte som man straffer menn som utsetter kvinner for mishandling eller drap når kvinnen ønsker skilsmisse. Noe som er mye mer vanlig.

Anonymkode: c2286...e2d

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

So+he+can+see+where+hes+flying+of+course

Anonymkode: fb6df...de6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

So+he+can+see+where+hes+flying+of+course

Anonymkode: fb6df...de6

Hva betyr det?

Skrevet

Hun er kvinne, hun kan ikke ansvarliggjøres slik som menn. Det er bare menn som er onde. Vet du!

Anonymkode: 5761b...5d0

Skrevet

Dersom en MANN hadde funnet på noe slikt mot en kvinne, så ville denne tråden selvfølgelig vært på minst hundre sider allerede. 

Stappfull av mannehat, pisspreik om "patriarket" og at alle menn er noen forbanna svin som burde utryddes...  

Anonymkode: 88eb6...21f

• Liker 1
Skrevet

Uheldigvis for mannen så var han gift med en personlighets forstyrret dame med psykopatiske trekk.

Anonymkode: 0cab0...8c1

• Liker 4
Skrevet

Noen med tilgang til VG+ som i det minste kan skrive navnene på de involverte slik at det går an å søke opp saken andre steder?

Anonymkode: 0657c...c44

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en MANN hadde funnet på noe slikt mot en kvinne, så ville denne tråden selvfølgelig vært på minst hundre sider allerede. 

Stappfull av mannehat, pisspreik om "patriarket" og at alle menn er noen forbanna svin som burde utryddes...  

Og likevel har ingen her sagt noe om at dette er bra, at hun ikke bør straffes eller at han fortjente det. Jeg tror nok grunnen er at svært få vil mene at det er riktig å torturere et menneske som ikke vil være gift med deg lenger. Her er det svært lite å diskutere, så lenge man er enig i at tortur er grusomt og burde være ulovlig - slik det også er i mange land. 

• Liker 7
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud for et teit spørsmål ... :murvegg:

Anonymkode: aa464...100

• Liker 5
Gjest Dævendøtte
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle det ikke være riktig? Hun var jo et grusomt menneske før skilsmissen også.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen med tilgang til VG+ som i det minste kan skrive navnene på de involverte slik at det går an å søke opp saken andre steder?

Ingen navn er nevnt. Prøvde å søke på Flashback, fant ikke noe der heller.

Hun ble dømt i Tingretten i Södertörn.

Skrevet
2 minutter siden, Dævendøtte said:

Ingen navn er nevnt. Prøvde å søke på Flashback, fant ikke noe der heller.

Hun ble dømt i Tingretten i Södertörn.

Ha ha, det var flashback jeg tenkte på også, fant ikke noe jeg heller.

Men jeg skal nesten banne på at det finnes en tråd om det der inne.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også er helt sikker på det, nå har jeg tid til å søke litt der, kommer tilbake om jeg finner noe :)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hva så? Mange damer som har lagt menn for hat. Du får vente på kompisene dine som hater damer. Hvor er dem? 

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.flashback.org/t3002858

Jeg fant, jeg fant :)  Lite info da. 

Endret av Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, QueenOfTheSidewalk skrev:

Ja. Hva så? Mange damer som har lagt menn for hat. Du får vente på kompisene dine som hater damer. Hvor er dem? 

Så det du sier er at det er greit å torturere menn ?

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, på samme måte som man straffer menn som utsetter kvinner for mishandling eller drap når kvinnen ønsker skilsmisse. Noe som er mye mer vanlig.

I flere land så brennes kvinner levende på bål dersom ektemannen deres dør. De steines også til døde dersom de blir voldtatt. Dette er selvfølgelig en grusom sak og kvinnen skal selvfølgelig straffes, det er jo en forferdelig og bestialsk ting hun har gjort! Men historisk sett og jevnt over så lider kvinner ufattelig mye mer enn menn. I en perfekt verden så hadde menn og kvinner respektert hverandre uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: bdc71...980

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...