Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Noen tips på hvordan jeg skal få fjernet disse "håndtakene"? Tynn ellers, men har disse håndtakene som jeg gjerne vil bli kvitt.
Gjest manic Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 De fleste som ikke er treningsnarkomane eller ekstremt tynne har litt håndtak! Hadde det ikke vært noe der i hele tatt hadde vi kanskje hatt litt problemer med å sette oss ned, eller?
Gjest Gjest 2 Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Jo' date=' men dette er skikkelige håndtak [/quote'] Da heter det armlener/vanger.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 De fleste som ikke er treningsnarkomane eller ekstremt tynne har litt håndtak! Hadde det ikke vært noe der i hele tatt hadde vi kanskje hatt litt problemer med å sette oss ned' date=' eller? [/quote'] tynne og treningsnarkomane har da ingen problemer med å sette seg ned. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Sikker? Hvorfor løper de hele tiden da? :klø:
Gjest manic Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Jeg sa ikke at de ikke hadde noe i det hele tatt da.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Jeg har det samme selv.. Det er utrolig frustrerende, for jeg er tynn ellers, men har disse hpndtakene på siden som jeg ike blir kvitt..!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 Hvordan bli kvitt håndtak: Tren Spis sunn mat Ikke spis usunn mat Veldig lett! Mine håndtak veier 10 kilo. Tenk det, ei vaskebøtte full av bare fett.
Gjest Madeline Skrevet 2. april 2005 #13 Skrevet 2. april 2005 Synd at usunn mat er så godt :o Ja, det blir jo håndtak både her og der av det.
Gjest Catwoman Skrevet 3. april 2005 #14 Skrevet 3. april 2005 tror ikke vi skulle hatt noen problemer med å sette oss ned uten disse håndtaken. men litt sånn håndtak er vel noe alle jenter som ikke er tenåringer lenger har? Regner med du mener det fettet som ligger på siden av rumpa/ hoftene?
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #15 Skrevet 3. april 2005 Håndtakene mine er på siden av navelen - et til høyre og et til venstre. Jeg tror også at sunne velbalanserte kvinnekropper har litt håndtak på magen. Litt fylde på lår og rumpe er jo bare bra
Annie78 Skrevet 3. april 2005 #16 Skrevet 3. april 2005 Er nok bare å trene...litt hver dag gjør susen...Finn noen øvelser du kan gjøre hjemme på stuegulvet, og gå tur, svøm, sykle osv... og unngå mye usunn mat... Tror det ellers er vanskelig å slanke vekk nøyaktig det du vil, uten at du blir tynnere ellers. Men, selv synes jeg det er fint med litt former på jenter. Er ikke akkurat sylfide selv... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #17 Skrevet 3. april 2005 Eller som jeg liker å kalle de; Love Handles!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #18 Skrevet 5. april 2005 Eh...Tror du får prøve et annet forum....Her var det ikke mye hjelp å få
Snuppelure Skrevet 6. april 2005 #19 Skrevet 6. april 2005 Den gode gamle rockeringen er greia for deg.Trening på akkurat riktig område. Sammen med riktig kosthold og selvfølgelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå