Gå til innhold

Katten er syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kattunge på ca 8 måneder , han ble kasterert for en måned siden og var å tok siste vaksine forrige uke. Da sa veterinæren han var frisk og fin. Han er veldig leken og har mye energi. Men nå kveld har han vært veldig blank på øynene og holder ikke øynene helt åpne (ikke sånn typisk trøtte øyne). Han rister i kroppen når han ligger. 

Noen som har opplevd lignende? Er han syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få han til dyrlege !!

Anonymkode: fb8c5...03d

• Liker 1
Skrevet

Første som slår meg er forgiftning. 

Anonymkode: 16367...b28

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det?

Skrevet
51 minutter siden, Diamant20 skrev:

Hvordan går det?

Han ble mye bedre iløpet av noen timer etterpå, og helt frisk og fin nå. Takk for svar til alle

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor man spør på kg om sånne ting. Om man er bekymret for katten så er det første man gjør å ringe dyrlegen .

• Liker 2
Skrevet

Beskrivelsen slo meg som frostvæskeforgiftning.
Har du snakket med veterinær, TS?
Hvis ikke, ville jeg gjort det ASAP.

Skrevet
28 minutter siden, Minya skrev:

Beskrivelsen slo meg som frostvæskeforgiftning.
Har du snakket med veterinær, TS?
Hvis ikke, ville jeg gjort det ASAP.

Katter er dau nå om det hadde vært det. Det er flere dager siden å symptomene har vistnok gått over i følge Ts 

Anonymkode: fd5a9...04c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Katter er dau nå om det hadde vært det. Det er flere dager siden å symptomene har vistnok gått over i følge Ts 

Han er frisk, han var nok bare litt dårlig form av å gnage på noen blomster.Han har vært litt sånn før en gang å. Hadde han ikke drukket eller spist og vært enda dårligere hadde jeg selvfølgelig tatt hann med til dyrlegen med engang. Jeg skrev her for å høre om noen hadde opplevd det samme! Men takk for svar. Nå trenger ingen flere å kommentere😅

Skrevet
57 minutter siden, thea240199 skrev:

Han er frisk, han var nok bare litt dårlig form av å gnage på noen blomster.Han har vært litt sånn før en gang å. Hadde han ikke drukket eller spist og vært enda dårligere hadde jeg selvfølgelig tatt hann med til dyrlegen med engang. Jeg skrev her for å høre om noen hadde opplevd det samme! Men takk for svar. Nå trenger ingen flere å kommentere😅

Kanskje du skal la være å ha giftige blomster?? 🙄

å folk kommenterer uavhengig av hva du mener de skal gjøre 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...