Gå til innhold

Hvordan påvirker det en mann å få høre fra en man er forelsket i at hun er "veldig seksuell av seg"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Snakker om alt mulig med en mann jeg har sterke følelser for, og som også har sterke følelser for meg.

Sist vi snakket, kom vi innpå dette med seksualitet....Det må sies at vi har bekjent vi er forelsket, men ikke vært fysiske annet enn klem og kyss på kinnet...

Han sa ett eller annet om følelser, og jeg misforsto ham og sa "snakker du om sex nå?". Han ble helt satt og sa nei, han snakket om alle følelsene han hadde for meg, og at det med sex kom jo mye, mye senere i et forhold....

Jeg sa "Ja, men...har du ikke tenkt tankene om meg?" Han ble helt stresset og ville overhode ikke si noe om det, sa bare at "nå spør du veldig inngående". Etter litt om og men kommer det "jo, det ligger nok litt langt baki bakhodet"...Da sa jeg "jeg tenker mye på det, ser for meg situasjoner og får mange tanker om deg og meg som er veldig på kanten! Jeg er jo så seksuell av meg!"...

Han ble igjen helt satt ut, lo litt sånn nervøst...og sa bare "ååhhh"....Jeg kjørte på og sa "det ville vært bra, vet du, deg og meg..."

"Ja det ville det" sa han da....

.... Samtalen var pr tlf, bare så det er sagt, derfor fikk jeg ikke sett reaksjonene hans. Men si meg, særlig dere menn, hvordan ville dette påvirket tankene deres videre? Hvis dere var interessert, ville det ha trigget enda mer interesse og seksuelle tanker? Hvis dere syns det ble "for mye", ville dere tatt avstand for å beskytte dere?

Vil menn egentlig noen gang syns slikt blir for mye, dersom man er forelsket? Fortell, for dette lurer jeg på! :)

Anonymkode: 4f1c0...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var interessert så er det ingenting bedre enn at dama er direkte om at hun ønsker sex og er tiltrukket av meg på den måten. Turn on for meg i hvert fall. Den samtalen høres helt uskyldig ut, absolutt ikke "for mye". Han høres nesten litt skremt ut 😅

Anonymkode: 2ee3a...a27

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Hadde det vært meg som fikk den beskjeden ville det umiddelbart blitt fest i både hodet og mellomgulvet mitt.

Skrevet

Sånn sier jeg også om jeg holder på med en gutt, tror ikke det er negativt 

Anonymkode: 99370...8f0

Skrevet

TS spørsmål "har du ikke tenkt tankens om meg?" Kan føles veldig direkte, han blir på en måte tatt med buksa nede... og kanskje satt ut for noen sekunder.

Men etter det ville i hvert fall jeg vært klar for neste skritt 😊

Skrevet

Du har ikke gjort noe feil, men du må nok trå forsiktig når det gjelder sex fremover her. Han er nok ikke den som kaster seg over deg ved første mulighet 😉

Anonymkode: 70d40...27c

• Liker 2
Skrevet

For min del hørtes det litt kleint ut. Hvordan han føler aner vi jo ikke, du får nesten spørre.

Anonymkode: 611b4...46d

• Liker 6
Skrevet

Hjelp: du tar jo ikke signalene fra han i det hele tatt. Han ble ukomfortabel også durer du bare på videre med kleint sexprat? Stakkars fyr..Fører vel enten til at han blir skeptisk til deg, eller at han får ereksjonsproblemer når dere skal ha sex pga prestasjonsangst. Hørt og taushet er gull? 

Anonymkode: 63aa6...874

• Liker 9
Gjest Paramount
Skrevet

For 9 av 10 menn ville dette vært et herlig klarsignal for å kjøre på. Du har tydeligvis møtt den ene som trenger litt mer tid.

Skrevet

Høres ut som han ble usikker på hva du tenkte først, kanskje litt redd for at du skal tro det er det eneste han tenker på. Alltid litt redd for at hun skal tro det bare er sex som teller, da blir det kleint å svare på et slik direkte spørsmål. Selvfølgelig tenker vi menn på sex, me er redd for å oppfattes som ensporet. Kan nok være han ble litt satt ut fordi han var usikker på hva det var lurt å svare, for ikke å skuffe deg. Men når du da går videre på temaet, bør det være et signal om at denne type tanker er helt ok :-) 

Skrevet

For å være helt ærlig ville jeg nok grublet på hva hun egentlig mente med "Jeg er jo så seksuell av meg". Det er fort gjort å tenke at det tyder på at en er/har vært veldig lett på tråden og har mye fortid og bagasje en ikke nødvendigvis ønsker hos livsledsager, på samme måte som når noen beskriver en jente som "vill". Jeg sier ikke at dette er tilfelle for trådstarter.

• Liker 1
Skrevet

Hei igjen! 

Ts her. Takk for innspill. Det er liten tvil om at han likte dette 😉 han er nokså på kne... Men han er en anstendig fyr (jeg er faktisk og en anstendig dame som liker at ting ikke går for fort) og litt "gammeldags". Han vil ha ting i riktig rekkefølge. Vi har vært lite fysiske og tross alt hatt et forhold i 8 måneder. Derfor syns jeg det var legitimt å snakke om dette. Har jo merket meg at han er rimelig tent veldig ofte og han vet jo at jeg ikke er lett på tråden. Kunne aldri sagt det om det ikke var helt avklart. 

Jeg mener bare at jeg er glad i seksuell kontakt og liker at vi snakker om det og en dag gjør det.

For meg ble ikke dette kleint i det hele tatt, men helt i orden at dere mener det. Og jo jeg tar signalene hans. Han har ymtet frempå flere ganger selv i disse baner...😊

Men gøy å høre hvordan det ville påvirket dere menn. 👍

Ts

Skrevet

PS. Han har i ettertid sagt at han elsker at vi kan snakke så fritt om ting og at han liker at vi er så trygge på hverandre...

Han har og gitt uttrykk for ting han har lyst å gjøre med meg...

Vi holder på en ekstrem spenning mellom oss.

Ts

Skrevet

Når damer sier at de er så seksuelle av seg tenker jeg, av erfaring, at de har en skrue løs. Du er neppe kåtere enn andre og har neppe mere sex. Utrykket er rett og slett pinlig. 

• Liker 3
Skrevet

Dere har ikke hatt sex etter åtte måneder og du mener at du er veldig seksuell av deg? I så fall må den spenningen du snakker om være helt uutholdelig intens!

• Liker 8
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har ikke hatt sex etter åtte måneder og du mener at du er veldig seksuell av deg? I så fall må den spenningen du snakker om være helt uutholdelig intens!

Helt riktig. Uutholdelig! Han holder igjen pga "gammeldags" 😉

Skrevet
1 time siden, FrodeF skrev:

Når damer sier at de er så seksuelle av seg tenker jeg, av erfaring, at de har en skrue løs. Du er neppe kåtere enn andre og har neppe mere sex. Utrykket er rett og slett pinlig. 

Nå lo jeg godt! 

Jeg har venninner som ikke bryr seg om sex, venninner som sier de er fornøyde med sex en gang i måneden, som ikke liker snakke om det eller gjøre det. Å fortelle mannen i mitt liv at jeg er seksuell av meg, er det samme som å si "jeg liker sex og vin gjerne ha det som en del av livet mitt ". Finnes ikke noe pinlig i det. 

Synd du har møtt damer som har en skrue løs da.

Jeg har ikke det. Er kjempe anstendig av meg faktisk og kan telle sexpartnere på en hånd. Så jeg tror faktisk ikke han ville tenkt at jeg har en skrue løs 😊 jeg syns det er litt gøy å teste han ut litt da, trekke litt i han.... 😉

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke dette høres kleint ut, men litt "søtt" og utprøvende fra din side. Han høres litt blyg ut men du kan være sikker på at han, dersom han er forelsket i deg, tenker MYE på dette. Forelskede menn tenker på sex, sånn er det bare! Og du kan være sikker på at han ikke våget si hele sannheten, er han så anstendig som du sier så vil han ikke innrømme det.

Syns han høres skjønn ut jeg, og litt gøy du tester ut litt.

Jeg ser ikke hvor dette er kleint, for å være ærlig 😊

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig. Uutholdelig! Han holder igjen pga "gammeldags" 😉

Har du noen idé om når han tenker å ha sex da? Føles ikke tiden litt bortkastet også?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen idé om når han tenker å ha sex da? Føles ikke tiden litt bortkastet også?

Nei ikke bortkastet når vi er så utrolig på bølgelengde på alle måter. har en super kjemi jeg aldri har opplevd før og jeg lever lenge på den. Klart jeg lengter etter sex, men altså....han er betraktelig eldre enn meg og har nok sett for seg at ting skal skje i en viss rekkefølge. Vi må antakelig være forlovet eller noe ;) hva vet jeg.....men det kommer på sikt. Er ikke bekymret  men forstår spørsmålet ditt. Derfor jeg "trekker" litt i ham og prøver pirre ham litt, da vet du :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...