Gjest Opie Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 (endret) Blir så glad, og nesten rørt over å lese slikt. At det finnes så flotte arbeidsgivere som ikke er så grådige og grafser til seg hele overskuddet, men faktisk deler det på de "på gulvet" som faktisk har bidratt til overskuddet. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/MgeWXJ/gir-alle-ansatte-100000-kroner-i-julebonus APPLAUS! Endret 19. desember 2018 av Opie
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 De burde heller sette av midlene til dårlige tider. De deler ut generøse bonuser i gode tider, men er raske med å permittere/si opp så fort det kommer et dipp i markedet. Tror de fleste heller ønsker en stabil arbeidgiver som har muskler nok til å tåle en lavkonjunktur uten å si opp ansatte, enn en fete bonuser i gode tider. Anonymkode: 69e1f...ed8 1
addict Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De burde heller sette av midlene til dårlige tider. De deler ut generøse bonuser i gode tider, men er raske med å permittere/si opp så fort det kommer et dipp i markedet. Tror de fleste heller ønsker en stabil arbeidgiver som har muskler nok til å tåle en lavkonjunktur uten å si opp ansatte, enn en fete bonuser i gode tider. Anonymkode: 69e1f...ed8 Hva vet vel du om hva slags midler de har til dårlige tider? 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #5 Skrevet 20. desember 2018 Ja takk til kvinnelig leder sier jeg ! Anonymkode: b73fc...16a 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja takk til kvinnelig leder sier jeg ! Anonymkode: b73fc...16a Åh, var det derfor de betalte ut bonus😂 Anonymkode: f37c3...c78
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #7 Skrevet 20. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: De burde heller sette av midlene til dårlige tider. De deler ut generøse bonuser i gode tider, men er raske med å permittere/si opp så fort det kommer et dipp i markedet. Tror de fleste heller ønsker en stabil arbeidgiver som har muskler nok til å tåle en lavkonjunktur uten å si opp ansatte, enn en fete bonuser i gode tider. Anonymkode: 69e1f...ed8 Lønner seg ikke å sitte med pengene på bok;) Anonymkode: fcbb8...417
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #8 Skrevet 20. desember 2018 Jeg ville vært mer tilfreds med en sjef som brydde seg litt om menneskene som jobbet i bedriften jeg. Et " god jul" og et håndtrykk er mye mer verdt enn et håndtrykk . Anonymkode: 451f0...3b5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #9 Skrevet 20. desember 2018 7 timer siden, addict skrev: Hva vet vel du om hva slags midler de har til dårlige tider? Mer enn du kan forestille deg. Anonymkode: 69e1f...ed8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #10 Skrevet 20. desember 2018 Fantastisk 😊 Tenk om flere var slik. Jeg måtte krangle meg til julebonus som sjefen regnet ut fra trynefaktor og ikke innsats. Fikk det til slutt. Anonymkode: 1f85f...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå