AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Hei! Har en liten case her som jeg har begynt å tenke på, noe skikkelig merkelig.. jeg har i flere år hatt «oppheng» i en person av samme kjønn. Og jeg merker at de personene jeg får oppheng i er av samme kjønn, noe som er sykt frustrerende mtp at jeg(21 år) har datter og mann hjemme. Det er 3 personer jeg har hatt oppheng i ila de siste 7 årene(har aldri hatt noe sånn som dette før). Det er som om jeg liker veldig godt personen, at jeg ønsker å være ilag med denne personen hele tiden, men ingenting med en seksuell baktanke. Det er som om jeg ser opp til dem, at jeg ønsker å være den personen. Den personen minner meg på en måte veldig om meg. Vanskelig å forklare da jeg har vanskeligheter med å forstå hva som egentlig skjer. Det eneste ordet jeg tenker er besatt.. det går heldigvis ikke utover noe på hjemmebane eller jobb, men hvis jeg sitter på nattevakt kan tankene begynne å surre, og om jeg kjører en tur så kjører jeg kanskje bortom huset til denne personen, bare for å se liksom. Helt merkelig, vet ikke hvorfor jeg gjør det.. men jeg tenker på om jeg er lesbisk?bifil? Har ikke lyst å være det.. har det så trygt og godt nå med mannen min og datteren min.. vil ikke at datteren min skal bli mobbet fordi hun har en mor som er ilag med en annen dame.. men jeg vil aldri ha sex med mannen min, gjør det bare fordi han vil og fordi jeg vil være en god kjæreste.. har noen andre opplevd det likt meg? 😢 Anonymkode: 5154e...d29
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Synes det er veldig synd at du tror at datteren din hadde blitt mobbet dersom du hadde vært sammen med ei dame. Homofili er helt normalt! Kanskje er du nyskjerrig. Nyskjerrighet fører til interesse, som igjen kan føre til noe mer. Du sier at du er opptatt av disse jentene, blant annet fordi du sier at de ligner på deg selv. Og som regel er det slik at man liker folk som er omtrent som seg selv. Og hvorfor må du sette deg selv i bås? Da jeg oppdaget at jeg var bifil, var jeg veldig opptatt av å sette meg selv i en bås, eller en kategori. Men vet du hva, det skal du drite i. Du er den du er, og trenger ikke noe stempel. Og det er slettes ikke sikkert at du er noe annet enn heterofil. Uansett er det opp til deg selv å finne ut av om du ønsker å utforske dette videre, eller ikke. (Selvsagt med hensyn til at du har en mann hjemme). Anonymkode: dcfa2...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå