Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ok, jeg føler meg skikkelig dum...men jeg er en som må vite alt og ha full kontroll over situasjoner.. enkelt og greit: Hvordan fungerer en time hos hudpleier? Jeg kunne tenkt meg denne behandlingen:

Ansiktsbehandling

Behandlingen inkluderer : rens, peeling, damp, napping av bryn, fjerning av sorte prikker, massasje av nakke, skuldre og ansikt, maske og lett make up.

Er det sånn ligge i undertøyet med et hånkle eller badekåpe rundt seg-opplegg? Eller har jeg sett for mye tv?

Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar, sant? :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har vært hos hudpleier, så har jeg tatt av topp, men ikke bh, og så fått et teppe over meg for holde meg varm. Du må kle av deg for at det ikke skal bli flekker på klærne, fordi de fleste hudpleiere går litt ned på halsen og øverste delen av brystet. Og så mener jeg at jeg fikk en sånn kjekk liten hette over håret, for å ikke få krem etc i det.

Catzy

Skrevet

Ingen spørsmål er for dumme!

Varierer kanskje fra sted til sted, men sånn fungerte det for meg:

La meg på ryggen med bh på, så tok hun den av mens jeg lå, så masserte hun rygg og nakke.

Når jeg snudde meg rundt la hun håndkle over overkroppen min.

Så renset hun huden min, la på maske og farget øyenvippene mine.

Ikke noe skummelt iallefall, bare deilig! :)

Gjest Violetta
Skrevet

Hva koster herligheten? Har så lyst, men har ikke prøvd noe lignende, har ikke peiling...

Skrevet

Når jeg har fått hudpleie i salong har jeg hatt på bu og bukse, så blir du tullet inn i varme håndklær slik du ikke skal fryse, får et slags papir-hårbånd rundt hårfeste så håret ikke skal komme i veien.. Utrolig herlig.. Tror pris er fra 400-800, spørs hva du skal gjøre.. Finnes sikkert billigere og tilbud..

Jeg anbefaler også, som en over her gjorde, hudpleieakademiet (i Fredensborgveien hvis du vet hvor det er) studenter og billigere.. De tilbyr flere forskjellige behandlinger

Og siden du ville ha kontrollen, da jeg gjorde det der, for et år siden ca, fikk vi et slags "skjørt" som vi hadde som overdel :)

Håper dette hjalp!

Gjest gjest1
Skrevet

Har vært hos hudpleier et par ganger for mange år siden, og tatt full pakke som du beskriver her, men jeg reagerte på det du sa om å kanskje avslutte med en lett makeup. Jeg var så rød og blank i ansiktet og så feit i håret når jeg var ferdig der at en makeup ville vært totalt mislykket og bortkastet.

Skrevet

I ansiktsbehandlinger tar man bare av seg overdelen. Bh kan beholdes på. Det legges håndkle og et teppe/dyne over deg.

Hvis du skal ha kroppsbehandling/ kropps massasje får man gjerne utdelt badekåpe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen mange takk for svar! :-)

Hjalp meg :-)

Behandlingen jeg tenkte på koster 530 kr, og finnes i Bergen. http://www.sirishudpleie.no/

Syntes ikke 530 var så dyrt for hele sulamitten, forventet meg mye stivere priser!

- trådstarter

Skrevet

et lite tips til deg som vurderer siris hudpleie i bergen: jeg har vært der, og da fikk jeg studentrabatt (20% eller noe, husker ikke helt). Så hvir du er student, bør du si fra om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...