Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått dette i dag? Vet at utbetalingen skal komme i morgen, men mener vedtaket pleier å komme dagen før. Ikke fått i dag, derfor lurer jeg på om det er flere som ikke fått det enda? 

Anonymkode: 15f3d...c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket inne på husbanken sine sider? Jeg får ikke alltid vedtak i digipost eller noe varsel. Men det står November nederst og at det er utbetalt (eller da blir) 20.12, altså i morgen. 

Anonymkode: e0896...8ea

Skrevet

Ligger ikke der heller. Siste som ligger der nå er fra oktober. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger ikke der heller. Siste som ligger der nå er fra oktober. 

Kanskje de er sen ute med søknaden? Aldri opplevd det selv, om pengene ikke kommer så må du nok ringe i morgen

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har fått dette i dag? Vet at utbetalingen skal komme i morgen, men mener vedtaket pleier å komme dagen før. Ikke fått i dag, derfor lurer jeg på om det er flere som ikke fått det enda? 

Jeg har ikke fått ennå. Satt og undret meg på samme selv i stad, men kanskje pengene er på konto i morgen? 

Anonymkode: 612a1...d88

Skrevet

Jeg har heller ikke fått noe. Men satser på at pengene kommer på konto i morgen.

Anonymkode: c6188...a3a

Skrevet

Husk at jeg snakker om forsiden på husbanken når du logger inn. Ikke inne i inboksen. Det står september, oktober og november hos meg, trykker jeg på mer info på november så står det "les vedtaket" og blir sendt til inboksen men der er det ingen vedtak. Men det står også under mer info at det blir utbetalt i morgen. 

Skrevet

Ser nå at pengene har kommet inn, men fortsatt ikke vedtak - så da er nok bare det de er forsinket med 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...