AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Jeg har nå hosta stygt i en uke og det føles ut som om det er slim nede i lungene eller i magen som jeg da hoster opp. Skal jeg da spytte ut dette slimet hver gang eller kan jeg bare svelge det ned igjen? Tenkte at kroppen vil kvitte seg med det eller? Jeg har ingen andre symptomer som rennende nese, hodepine, feber ol. så kan det være forkjølelse da? Anonymkode: d3ae9...32f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Det er nok slim i lungene som kroppen prøver å få opp. Du kan bare svelge det ned hvis du vil det. Blir det plagsomt og vanskelig å få opp kan du jo prøve noe slimløsende. Vedvarer hosten over lengre tid kan du jo ta en tur til legen. Det er jo litt sesong for hoste/forkjølelse. Hvis du ikke har feber eller redusert allmenntilstand er det nok en forkjølelse:) Anonymkode: 33f86...186 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Det klør nede i halsen også. Hvis det har noe å si. Og hvis jeg ligger med hodet høyt er det bedre. Hva kan dette være? Har ikke tett nese, svimmel, nyser ikke, ikke rennende nese, ikke feber. Det er kun halsen og hoste og slim i lungene. Anonymkode: d3ae9...32f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 Det er vell ikke sånn at hvis jeg svelger slimet ned så blir det værre? Blir bare slitsomt å spytte det ut hele tiden. Anonymkode: d3ae9...32f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vell ikke sånn at hvis jeg svelger slimet ned så blir det værre? Blir bare slitsomt å spytte det ut hele tiden. Anonymkode: d3ae9...32f Nei slimet kommer jo fra lungene:) svelger du det går det ned i magen og videre. Du trenger ikke spytte det ut det blir ikke verre. Anonymkode: 33f86...186
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #6 Skrevet 19. desember 2018 Hoster du til du brekker deg? Anonymkode: e20f1...517
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #7 Skrevet 19. desember 2018 Hvilken farge er det på slimet? Du bør spytte slimet ut. Da jeg hadde lungebetennelse ba legen meg om å spytte ut slimet. Hvis slimet er grønt, gult, brunt bør du oppsøke lege. Anonymkode: ddaba...a78
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #8 Skrevet 19. desember 2018 Det er ofte bedre ved forkjølelse å ligge litt i oppoverbakke Anonymkode: 33f86...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå