AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 2 hendelser denne uken av samme gutt: Jentungen ble slått med knyttneven i ansiktet fordi han ikke var enig med henne (under lek) i et friminutt. Hun kom gråtende hjem. Jentungen ble dyttet ned trappa og ramlet ned mange trinn, av samme gutt, på Sfo. Kom hjem med blåflekker, et over hofta og et på låret. Ganske synlige. Kontaktlærer SM, men burde jo som forelder fått beskjed? Av vikarlærer og Sfo?! Barna er 9 år. Anonymkode: 2c323...53d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Selvfølgelig burde du få beskjed om dette. Og siden dette har skjedd to ganger fra samme elev, så må man begynne å ta tak i ting. Jeg hadde sendt en melding til læreren. Anonymkode: 5fa66...622 7
malifika Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Unnskyld meg men, går de på klovneskole? Det er er absolutt Ikke greit. Ikke at du ikke får beskjed og i hvertfall ikke at han får muligheten til å holde på sånn. Ta kontakt med rektor å forlange et møte med h*n , ansvarlig leder på SFO, vikaren til barnet ditt og foreldrene til gutten. Evt også læreren til gutten hvis de ikke går i samme klasse. Sånne ting må slås veldig hardt ned på helt fra start, ellers kan det fort slå rot og forværre seg kraftig. 3
GammelKaktus Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 (endret) Høres merkverdig ut, hadde ikke vært happy hvis det var mitt barn det gjaldt... Hadde tatt kontakt med skolen og bedt om et møte, når denne ungen har vært etter ditt barn to ganger bare denne uken så burde du faktisk ha fått beskjed, snarest. Endret 19. desember 2018 av FrøkenMånestråle skriveleif
atropos Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 Du skal selvsagt få beskjed, og du kan klage på saksgang her. Ta et møte og hør om de har en handlingsplan for å sikre at dette ikke skjer med datteren din igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #6 Skrevet 19. desember 2018 Kanskje lærerne faktisk ikke var vitne til noe av dette, og derfor ikke var klar over dette før du kontaktet dem?? Anonymkode: 88b42...4c8
BMW 5-serie 535D Skrevet 19. desember 2018 #7 Skrevet 19. desember 2018 Lærere som ikke gjør nie i slike episoder skulle fått sparken. Foreldrene skulle absolutt blitt varslet, å dytte ned folk i trapper kan ende med døden!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #8 Skrevet 19. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje lærerne faktisk ikke var vitne til noe av dette, og derfor ikke var klar over dette før du kontaktet dem?? Anonymkode: 88b42...4c8 Min datter underrettet vikarlærer og ansatt på Sfo. Allikevel fikk jeg ingen beskjed. Bør kanskje ta kontakt med rektor her siden kontaktlærer er syk. Anonymkode: 2c323...53d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #9 Skrevet 19. desember 2018 Hos oss ville det blitt tatt en telefon hjem. Ta kontakt med den som er vikar for kontaktlærer og SFO-leder. Vær ordentlig, og ikke sint. Du kommer lenger med å holde deg rolig og saklig, selv om det er helt forståelig at du er frustrert og fortvilet. Anonymkode: b240c...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå