Floda Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Jeg har lenge trodd at det var duker i selskapslokalet, men det viste seg i dag å være feil. Jeg ser for meg at vi bare skal ha vanlige, hvite duker - men hva er egenlig det? Hva kjøpte dere, hvor mye kostet det? Dette er ikke et høybudsjettbryllup, men jeg synes jo likevel at dukene ikke trenger å være av tegnepapir.
Cathie Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Vi kjøpte stoff på IKEA til 19 kr meteren, offwhite pent stoff!
anyvold Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Vi har kjøpt grønn nervøs fløyel til 17 kr. meteren.
Minerva Grey Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Skal ha papirduker (svarte!) og var på Binders og sjekket deres utvalg. Må nok importere med gjestene fra statene, men ellers har de fine papirduker med 'stoff-følelse' i flere farger, i 10- og 25-meters ruller. Dunilin servietter og Dunicel duker finnes altså i matchende farger og 'stoff'-kvalitet.
tøydukke Anna Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Vi leier hvite duker gjennom selskapslokalet vi. Vi hadde ikke lyst til å ha papirduker og har ikke nok hvite stoffduker selv, så da ble det sånn. Veldig greit, synes jeg.
linky Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 vi kjøpte 13 pk. med hvit duk på ikea for 79 kr stk. de var veldig fine
Gjest Madam Felle Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Kjøpte 13 nye, for kr 149 per stykk. Men da er de: 280 * 150 cm. Men det var ikke hvite, men sølvgrå.
Tyren Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Leide duker på ett renseri vi, det var ikke akkurat gratis, så hadde jeg tenkt meg om, så hadde jeg heller kjøpt billig stoff selv...
majan Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 Vi leier hvite duker gjennom selskapslokalet vi. Vi hadde ikke lyst til å ha papirduker og har ikke nok hvite stoffduker selv' date=' så da ble det sånn. Veldig greit, synes jeg.[/quote'] Det skal vi også. Vi kan låne dukene av lokalet, mot at vi sender de til vask på Asvo
sommerbrud04 Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 Vi lånte noen av folk i familien (gjør ikke noe om det er litt ulikt mønster så lenge de er helt hvite, det viser ikke) Så fikk vi låne noen av ei som er kokk mot at vi sendte dem på vaskeri etterpå. Vi la hvite laken (bare vanlig hvitt stoff) under slik at skjøtene mellom dukene ikke viser så godt. Da blir det også "hvitere" og bordet viser ikke gjennom.
Blueberry Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 Hos oss skal mamma stille opp med flest mulig duker (tror det holder med det hun klarer å skaffe faktisk...). I tilfelle det skjærer seg så kan vi leie duker av cateringselskapet. Tror ikke det koster allverdens.
Lythande Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 vi kjøpte 13 pk. med hvit duk på ikea for 79 kr stk. de var veldig fine Hva heter de??? Og hvor store er de???
Søta Skrevet 2. april 2005 #13 Skrevet 2. april 2005 Vi skal låne duker på sykehuset. Kjenner du noen som jobber på et sykehus - spør de. Her på sørlandet har de hvite damasduker. Vi betaler ingenting og leverer de til bake skitne i poser... Veldig greit!! Ellers har jeg hørt om de som låner på hotell.
Kali- Skrevet 2. april 2005 #14 Skrevet 2. april 2005 Oi! Det har jeg jammen ikke sjekka! *Sende mail til lokalet* Dersom det ikke er duker inkludert der så må vi finne på noe lurt... Vi har kontakter på Pers Hotell på Gol, så det kan være at vi får låne en hel haug med duker derfra. Det hadde vært genialt. Ellers noterer jeg ned IKEA-dukene og laken under for å gjøre bordet hvitere... Lurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå