missfidget Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Hmm, ikke verst! Slet ikke verst... Acne Jeans i Stavanger, både i Abstinenz og en annen butikk som jeg glemte nå. Kanskje det var Envy? De så kjempe kjempe liten ut så gadd jeg ikke en gang å prøve. Også var prisen....ahem! Men synes det var litt stilig å oppdage så si jeg det videre til dere....
Gjest gloria Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 hvor mye koster disse buksene, og hvordan er størrelsen i forhold til merker som lee, fornarina og diesel?
missfidget Skrevet 3. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2005 "kvise-jeans"??? :-x fysj! hehe! Nei, det er det siste nytt...Vellldig IN! http://www.testimoboutique.com/acacje.html
missfidget Skrevet 3. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2005 hvor mye koster disse buksene, og hvordan er størrelsen i forhold til merker som lee, fornarina og diesel? Veldig liten og veldig smal. Som du ser i den linken i forrige svaret mitt. Jeg husker ikke prisen helt, for men en gang jeg så de så visst jeg at de var alt for liten for meg. Hmmm....lurer på om det var 1599-kr...men ikke sikkert
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Veldig liten og veldig smal. Som du ser i den linken i forrige svaret mitt. Jeg husker ikke prisen helt, for men en gang jeg så de så visst jeg at de var alt for liten for meg. Hmmm....lurer på om det var 1599-kr...men ikke sikkert Halleluja for en pris! Tror jeg står over! :o
Tusseline Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Halleluja for en pris! Tror jeg står over! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå