AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Jeg er en kvinne, som er relativt ny til leketøy, men kjøpt noen dildoer den siste tiden.. En i jellymateriale og en i silikon. Men jeg liker ingen av dem.. Den i silikon er så tykk og hard og den i jelly var ikke glatt i det hele tatt..gjorde vondt. (Ja jeg brukte glidemiddel). Det er ikke det at jeg er super..trang forresten. Pluss den i jelly gav meg infeksjon. Vil ikke ha en vibrator..men en mindre mer rett dildo....Noen forslag? Jeg gir snart opp. Anonymkode: a1245...a10
Mann3030 Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 (endret) Vet du ikke var så interessert i vibrator, men prøv en magic wand. Ellers er jo rabbit ganske populær. Hvis ikke er det jo orgasmegaranti, så det er jo egentlig vare bestille til du finner noe som er for deg. Endret 19. desember 2018 av Mann3030 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Dildoer er jo elendig da! Ingen er som the real deal. Jeg leste om et leketøy som jeg tror heter Womanizer? Den minner om vibrator men den har mer en slags sugefunksjon som kan minne om god oralsex. Anonymkode: 0ceed...e66
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 Virkelig? Jeg hadde sett for meg at det fantes noen gode.. er glad i penetrasjon skjønner du. Har aldri kjent noe særlig av vibrasjon...men har jo heller ikke prøvd en sterk vibrator. Anonymkode: a1245...a10
eksentrisk Skrevet 20. desember 2018 #5 Skrevet 20. desember 2018 Hvis du ikke har kjent noe av vibrasjon har du bare hatt en for svak vibrator. Dessuten finnes det jo mange vibratorer du ikke må ha på. Ellers er det bare å anbefale satisfier 2 pro. Denne vil ta deg til himmelen med eller uten dildo/vibrator: https://www.sinful.no/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator (mulig de har den andre steder til en lavere pris)
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 Vixen Bandit er de beste dildoene min kjæreste har prøvd. De finnes i naturlige størrelser fra normal til stor. Veldig naturtro overflate og hardhet. Veldig bra kvalitet på silikon. Lukter ikke! Varmes opp i varmt vann før bruk. Tørk med håndklede og bruk oppvarmet glidemiddel hvis du trenger det. Hun kommer alltid selv om hun liker ekte best. Vixen Creation bandit vixskin 19 cm lang + 14 cm i omkrets. Koster 1195kr nå. Jeg kjøpte den i USA for flere år siden. Den er som ny enda. Hun har prøvd andre dildoer med lik eller større omkrets. De lukter alltid, er kunstig harde, for tykke eller andre negative ting. Anonymkode: 728d6...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå