AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Det går ikke an å bli kvitt angsten. Jeg klarer ikke å gå inn i butikker og spørre om jobb. Det er jo ikke sånn det funker. Jeg vil så gjerne klare, jeg skulle ønske. Jeg klarer ikke. Jeg klarer bare å søke på nettet. Men tiden går og ingen jobb kommer. Jeg får bo hjemme så jeg har mat til meg selv.. Men jeg har ikke råd til hesten min eller hunden. Foret er snart slutt og med forkrise er prisene ekstreme. Trodde det skulle holde med maten jeg hadde fått tak i men det gjør det ikke likevel. Tar så mange dumme valg. Den eneste grunnen til at jeg lever er dyrene mine, men nå er de også grunnen til at jeg ikke kan det mer Pengene er borte, og jeg kunne prostituert meg, men jeg vil heller dø. Jeg har ikke råd til å leve. Jeg kan ikke be om hjelp fra noen som så vidt har råd selv. Og jeg kan ikke leve om jeg ikke har råd til det. Jeg synes det er så vanskelig å akseptere alt dette. Men så innså jeg at uansett hva som skjer eller om jeg skulle fått et intervju kommer jeg aldri til å få jobben, jeg kommer aldri til å klare oppgavene, jeg kommer til å bli gal og da ender det uansett med at jeg ikke kan eksistere. Angsten vil følge med hvor enn jeg går, og valgene man skulle tro var der finnes ikke lenger Uansett hva vil jeg hele livet være det mennesket jeg er akkurat nå, og det mennesket jeg er verken bør eller fortjener å eksistere Men det er vel pengene som har fått det til å rable totalt. Klarer ikke å slutte å ta idiotiske valg, idiotiske. Anonymkode: 67b2b...ece
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Jeg tror kanskje du bør selge eller gi bort hesten først. Anonymkode: 8f1d2...0bf 13
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Gå¨til lege og fortell at du sliter med å søke jobb grunnet angsten og går arbeidsledig. Du må nesten få henvisning til psykolog og søke om AAP Anonymkode: d9fd6...d7d 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 Søk hjelp for psykiske utfordringar. Anonymkode: 2e9a7...8ff 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje du bør selge eller gi bort hesten først. Anonymkode: 8f1d2...0bf Jeg skjønner at du tenker det, men det er ingen vits i å leve uten et hjerte. Anonymkode: 67b2b...ece
Knirke Skrevet 19. desember 2018 #6 Skrevet 19. desember 2018 En hest er en luksus»gjenstand» som de færreste har råd til, inkludert meg selv (har hatt hest før, så jeg vet hvor dyrt det er). 12
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #7 Skrevet 19. desember 2018 Kom deg til lege å få deg medisiner og behandling. Anonymkode: 26bdb...0fb
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #8 Skrevet 19. desember 2018 4 minutter siden, Knirke skrev: En hest er en luksus»gjenstand» som de færreste har råd til, inkludert meg selv (har hatt hest før, så jeg vet hvor dyrt det er). Som jeg skriver, dør jeg heller enn å selge det eneste i mitt liv som betyr noe. Man selger ikke familiemedlemmer. Helt uaktuelt, på alle plan. Anonymkode: 67b2b...ece 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #9 Skrevet 19. desember 2018 selv om folk tjener opp mot 1 mill i året så er egen hest for dyrt. dette er som å høre Paris Hilton klage på fargen på den nye sportbilen sin. Anonymkode: af4ed...50f 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #10 Skrevet 19. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: selv om folk tjener opp mot 1 mill i året så er egen hest for dyrt. dette er som å høre Paris Hilton klage på fargen på den nye sportbilen sin. Anonymkode: af4ed...50f Du har aldri hatt hest. Anonymkode: 4fa6b...9da 1
ajarRun Skrevet 19. desember 2018 #11 Skrevet 19. desember 2018 1 time siden, Knirke skrev: En hest er en luksus»gjenstand» som de færreste har råd til, inkludert meg selv (har hatt hest før, så jeg vet hvor dyrt det er). Du får en gratis hest på finn hvis du leter litt. En høyball koster sånn 900 kroner. Får sikkert låne henger for å hente dyret gratis. Aner ikke hvor mange høyballer en hest eter eller hvor mye garasjen må modifiseres for at den skal trives der men det virker jo ikke særlig dyrt? Kan sikkert leie den ut til småjenter som liker å ri. Hvor er de store kostnadene?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #12 Skrevet 19. desember 2018 1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev: Du får en gratis hest på finn hvis du leter litt. En høyball koster sånn 900 kroner. Får sikkert låne henger for å hente dyret gratis. Aner ikke hvor mange høyballer en hest eter eller hvor mye garasjen må modifiseres for at den skal trives der men det virker jo ikke særlig dyrt? Kan sikkert leie den ut til småjenter som liker å ri. Hvor er de store kostnadene? Dyrlege+stallplass. Sjekk priser på saler for morro skyld så skjønner du hva det går i. Hest er for de rike.. Anonymkode: 1c308...46c 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #13 Skrevet 19. desember 2018 Du har jo god grunn for å leve, og for å finne god løsning på problemet ditt: kjærligheten for hesten din. Du kan jo sette den bort på fòr? Få noen til å betale deg for å passe på den? Anonymkode: 04e37...ab5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #14 Skrevet 19. desember 2018 Har full forståelse for at du ønsker å beholde hesten, men hest er jo bare utgifter. Det koster altfor mye. Hva om du må ha veterinær? Utgiftene blir store. Først må du selge eller gi bort hesten. Du bør også få profesjonell hjelp. Anonymkode: 821aa...283 2
dr_zhivago Skrevet 19. desember 2018 #15 Skrevet 19. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke an å bli kvitt angsten. Jeg klarer ikke å gå inn i butikker og spørre om jobb. Det er jo ikke sånn det funker. Jeg vil så gjerne klare, jeg skulle ønske. Jeg klarer ikke. Jeg klarer bare å søke på nettet. Men tiden går og ingen jobb kommer. Jeg får bo hjemme så jeg har mat til meg selv.. Men jeg har ikke råd til hesten min eller hunden. Foret er snart slutt og med forkrise er prisene ekstreme. Trodde det skulle holde med maten jeg hadde fått tak i men det gjør det ikke likevel. Tar så mange dumme valg. Den eneste grunnen til at jeg lever er dyrene mine, men nå er de også grunnen til at jeg ikke kan det mer Pengene er borte, og jeg kunne prostituert meg, men jeg vil heller dø. Jeg har ikke råd til å leve. Jeg kan ikke be om hjelp fra noen som så vidt har råd selv. Og jeg kan ikke leve om jeg ikke har råd til det. Jeg synes det er så vanskelig å akseptere alt dette. Men så innså jeg at uansett hva som skjer eller om jeg skulle fått et intervju kommer jeg aldri til å få jobben, jeg kommer aldri til å klare oppgavene, jeg kommer til å bli gal og da ender det uansett med at jeg ikke kan eksistere. Angsten vil følge med hvor enn jeg går, og valgene man skulle tro var der finnes ikke lenger Uansett hva vil jeg hele livet være det mennesket jeg er akkurat nå, og det mennesket jeg er verken bør eller fortjener å eksistere Men det er vel pengene som har fått det til å rable totalt. Klarer ikke å slutte å ta idiotiske valg, idiotiske. Anonymkode: 67b2b...ece Det finnes medisiner som demper angst. Og terapi. Angående hesten din, har du undersøkt muligheter for å f.eks. leie den ut til folk som vil ri? Holder om du får dekket utgiftene til fôr. Finn en jobb hvor du ikke trenger å jobbe med noe som trigger angsten din.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #16 Skrevet 19. desember 2018 Når du er så syke så er kanskje ikke kjæledyr det best uansett? Greit å tenke litt på dyra og. Anonymkode: aa7da...415
Gjest Onkel Blå Skrevet 19. desember 2018 #17 Skrevet 19. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke an å bli kvitt angsten. Jeg klarer ikke å gå inn i butikker og spørre om jobb. Det er jo ikke sånn det funker. Jeg vil så gjerne klare, jeg skulle ønske. Jeg klarer ikke. Jeg klarer bare å søke på nettet. Men tiden går og ingen jobb kommer. Jeg får bo hjemme så jeg har mat til meg selv.. Men jeg har ikke råd til hesten min eller hunden. Foret er snart slutt og med forkrise er prisene ekstreme. Trodde det skulle holde med maten jeg hadde fått tak i men det gjør det ikke likevel. Tar så mange dumme valg. Den eneste grunnen til at jeg lever er dyrene mine, men nå er de også grunnen til at jeg ikke kan det mer Pengene er borte, og jeg kunne prostituert meg, men jeg vil heller dø. Jeg har ikke råd til å leve. Jeg kan ikke be om hjelp fra noen som så vidt har råd selv. Og jeg kan ikke leve om jeg ikke har råd til det. Jeg synes det er så vanskelig å akseptere alt dette. Men så innså jeg at uansett hva som skjer eller om jeg skulle fått et intervju kommer jeg aldri til å få jobben, jeg kommer aldri til å klare oppgavene, jeg kommer til å bli gal og da ender det uansett med at jeg ikke kan eksistere. Angsten vil følge med hvor enn jeg går, og valgene man skulle tro var der finnes ikke lenger Uansett hva vil jeg hele livet være det mennesket jeg er akkurat nå, og det mennesket jeg er verken bør eller fortjener å eksistere Men det er vel pengene som har fått det til å rable totalt. Klarer ikke å slutte å ta idiotiske valg, idiotiske. Anonymkode: 67b2b...ece 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke an å bli kvitt angsten. Jeg klarer ikke å gå inn i butikker og spørre om jobb. Det er jo ikke sånn det funker. Jeg vil så gjerne klare, jeg skulle ønske. Jeg klarer ikke. Jeg klarer bare å søke på nettet. Men tiden går og ingen jobb kommer. Jeg får bo hjemme så jeg har mat til meg selv.. Men jeg har ikke råd til hesten min eller hunden. Foret er snart slutt og med forkrise er prisene ekstreme. Trodde det skulle holde med maten jeg hadde fått tak i men det gjør det ikke likevel. Tar så mange dumme valg. Den eneste grunnen til at jeg lever er dyrene mine, men nå er de også grunnen til at jeg ikke kan det mer Pengene er borte, og jeg kunne prostituert meg, men jeg vil heller dø. Jeg har ikke råd til å leve. Jeg kan ikke be om hjelp fra noen som så vidt har råd selv. Og jeg kan ikke leve om jeg ikke har råd til det. Jeg synes det er så vanskelig å akseptere alt dette. Men så innså jeg at uansett hva som skjer eller om jeg skulle fått et intervju kommer jeg aldri til å få jobben, jeg kommer aldri til å klare oppgavene, jeg kommer til å bli gal og da ender det uansett med at jeg ikke kan eksistere. Angsten vil følge med hvor enn jeg går, og valgene man skulle tro var der finnes ikke lenger Uansett hva vil jeg hele livet være det mennesket jeg er akkurat nå, og det mennesket jeg er verken bør eller fortjener å eksistere Men det er vel pengene som har fått det til å rable totalt. Klarer ikke å slutte å ta idiotiske valg, idiotiske. Anonymkode: 67b2b...ece Aller først; sender deg en klem. Angstlidelser har gode prognoser, få fastlegen din til å henvise deg til poliklinikk. Du trenger ikke ha det slik. Søk om aap. Slik du beskriver livet ditt, er i hvert fall jeg overbevist om at du fyller vilkårene for ytelsen. Lykke til - husk at alt går over og at livet endrer seg hele tiden.
Rucula Skrevet 19. desember 2018 #18 Skrevet 19. desember 2018 Herregud folkens! Er det mulig å ihvertfall LATE som dere har empati?? Dama lider av angs og er fryktelig deprimert. Hun føler ikke hun har noen ting å leve for lenger og snakker flere ganger om at eneste grunnen til at hun fortsatt leverer er dyrene! Så RO NED snakket om at hun må kvitte seg med hesten!! Jeg forstårdeg godt ts! Jeg vet akkurst hvor glad man blir i dyrene sine og hvor viktige de er. Får du noe hjelp fra Nav? Du kvalifiserer kanskje til AAP? Har du søkt sosialen?? 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #19 Skrevet 19. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Som jeg skriver, dør jeg heller enn å selge det eneste i mitt liv som betyr noe. Man selger ikke familiemedlemmer. Helt uaktuelt, på alle plan. Anonymkode: 67b2b...ece Ja, da er det vel bare å legge seg ned og dø da? Men hvem skal ta seg av hesten og hunden når du er død tenkte du? Er mer egoistisk av deg å la være å selge hesten så du har råd til å holde hunden og deg selv i live. Anonymkode: aaa68...1b3 2
kubrak Skrevet 19. desember 2018 #20 Skrevet 19. desember 2018 er det umulig`for deg å bli sånn ca like glad i et annet dyr, katt eller hund e.l.? Det finnes ikke noen jobber eller arbeidstrenings-muligheter på gård der du kan stelle med hester og andre dyr?
Anbefalte innlegg