AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Har en toppmattet vaskemaskin. Noen ganger så blir noen klær våt og andre ikke etter vask. Men jeg hører motoren gå og det høres ut som den snurrer rundt. Jeg har også oppdaget at klærne nederst er dryppevåte, mens de øverst er fuktig. Noen som vet hva som kan være problemet og om det er mulig å fikse? Anonymkode: 46866...8b2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Sentrifuger de en gang ekstra. Sjekk om det ligger mye rask i tømmeslangen. Sjekk filteret Anonymkode: eda25...547 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sentrifuger de en gang ekstra. Sjekk om det ligger mye rask i tømmeslangen. Sjekk filteret Anonymkode: eda25...547 Har forsøkt å sentrifugert ekstra. Fungerer dårlig. Skal sjekke slangen og filteret Anonymkode: 46866...8b2
Rullestolbruker Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 Minner meg om min første vaskemaskin, som plutselig ikke tømte ut vannet. Jeg ringte og klaget til Electrolux den gang og de spurte fint om jeg hadde renset filteret. Selvfølgelig sa jeg og la til ringer litt senere. Ringte aldri. Filteret var potte tett. viktig å sjekke innemellom ja 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 Kan det ha noe å gjøre med hvilket program du bruker? Anonymkode: f48cf...533
OppNedPåAlt Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 Jeg opplever det i blant når jeg har fylt vaskemaskinen med for mye ting, eller ting som blir veldig tunge når våte. Da vi den ikke sentrifugere fordi det kan gi kast (?) og trommelen går skjevt. Dette brydde ikke den gamle vaskemaskinen seg om, noe som har resultert i en trommel som går rund ujevnt og vaskemaskinen hopper og spretter under sentrifugering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå