Gå til innhold

Tror det har rablet for venninna mi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at dette strengt tatt er hennes eget valg og hennes kropp, men er det normal oppførsel av ei på 32 år med to barn og minste bare 4 mnd? Hun har nylig blitt singel og sa at hun gledet seg til å knulle rundt. Hennes egne ord. Og dette har hun virkelig gjort. Hun blir påspandert fylla av gutter så fort hun har barnefrie helger og har kontakt med flere menn. Forteller om ekstrem sex hvor hun nesten blir kvalt til hu føler hu svinner hen..

Hun oppførte seg slik før hun ble mor og hadde kjæreste også, men dette er jo mange år siden. Nå er hun tross alt i 30 årene. 

I helgen var det første hun sa da hun så en kompis av meg på fest: kan du presentere meg for noen kompiser? Jeg vil knulle. Jeg kan være gratis hore!

Jeg ble så FLAU og nå er det nesten så jeg skammer meg over å bli sett med henne. Vi bor i en liten by og ting blir spredd fort. 

Igår fikk hun tilsendt bilde på snap av en hun har hatt sex med, hun var full og lå på magen klissnaken med rumpa i været. Hun visste ikke at han tok bilde. Han edru, hu full. Dette virket det ikke som skremte henne heller, hun bare lo av det?! 

Hun har også snakket om at hun vurderer å gi barna til barnefar. Det virker som hun vil ha barnefri hele tiden så hu kan ha mannfolk på besøk og drikke.

Anonymkode: 3f741...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan slutte å henge sammen henne, ellers ikke så mye å få gjort. 

Anonymkode: 0af43...a72

• Liker 19
Skrevet

Dette velger hun selv. Så lenge barna hennes blir ivaretatt så er det ok, bortsett fra den moralske fordømmelsen hun blir møtt med. Hvis hun ikke takler den, kan hun få det ganske ille. 

• Liker 15
Skrevet

Felleshøl vil alltid være felleshøl om de får sjansen igjen. De kan ta seg sammen i perioder, også er det på igjen. La henne bare være og dump henne om du ikke takler det. 

Anonymkode: 39919...91d

• Liker 4
Skrevet

Så lenge hun ikke har barna kan hun vel tilfredstille alle slags seksuelle behov hun måtte ha. Personlig ville jeg ikke ha hatt en venninne som prater så skrekkelig mye om seksuallivet sitt og tydelig bare har ett motiv rundt menn. Det er fordi jeg ikke kan relatere meg til det og egentlig ikke ville ha fått noe ut av å være med henne. 

Anonymkode: dde18...46d

• Liker 10
Skrevet

Hun høres bare ut som en kvinne som sørger på "manne-måten" over bruddet: hore seg og drikke vekk sorgene. 

Ville skjelt henne ut og bare sagt at jeg ikke gadd være med henne før hun slutter å oppføre seg som en mann i midtlivskrise. 

Anonymkode: 0497c...817

• Liker 6
Skrevet

Dette er ikke bra. Men...kan jeg få komme på fest?..:rodme:

Skrevet

fest hos oss til fredagen... skal du ha adresse?

Men sånn seriøst.. nei hun er ikke helt i vater. Ville holdt meg unna.

Anonymkode: 693ee...610

• Liker 6
Skrevet

Typisk alenemødre. Var jeg desperat på byen i gamle dager så gjaldt det å finne ut av hva hennes status var. Alenemødre stiller alltid med knullegaranti. Alltid.

Anonymkode: 0a022...434

• Liker 1
Skrevet

Hva er problemet? Dette går ikke utover noen andre enn henne selv. La henne få ligge rundt og skaff deg en hobby.

• Liker 16
Skrevet (endret)
På 19.12.2018 den 14.50, AnonymBruker skrev:

Hun høres bare ut som en kvinne som sørger på "manne-måten" over bruddet: hore seg og drikke vekk sorgene. 

Ville skjelt henne ut og bare sagt at jeg ikke gadd være med henne før hun slutter å oppføre seg som en mann i midtlivskrise. 

Anonymkode: 0497c...817

Dette.

Men jeg ville ikke skjelt henne ut, fordi det der har jeg ingenting med.

Endret av O.G.
Skrevet

Oi! Dette høres ikke bra ut. Første tanke var om hun kan ha blitt misbrukt som barn?

Anonymkode: f75a0...820

• Liker 2
Skrevet

Så lenge det ikke på noen som helst måte går utover barna så er ikke dette din sak TS. Skjønner godt at du reagerer på det, det hadde jeg nok gjort selv. Kan du ikke prøve å prate litt med henne om det kan ligge noen årsak bak denne utageringen?

• Liker 6
Skrevet

4 mnd.. :( En baby på 4 mnd bør ikke være vekk fra primær omsorgsperson mer enn noen timer, jeg vil definere det som omsorgssvikt hvis hun stadig setter vekk barnet. :( Ville tatt en telefon til helsestasjonen hennes og bedt dem ta opp muligheten for fødselsdepresjon, noe er faktisk veldig galt når man velger å være masse vekk fra en så liten baby! :(

Anonymkode: 74638...de9

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

4 mnd.. :( En baby på 4 mnd bør ikke være vekk fra primær omsorgsperson mer enn noen timer, jeg vil definere det som omsorgssvikt hvis hun stadig setter vekk barnet. :( Ville tatt en telefon til helsestasjonen hennes og bedt dem ta opp muligheten for fødselsdepresjon, noe er faktisk veldig galt når man velger å være masse vekk fra en så liten baby! :(

Anonymkode: 74638...de9

Så sant! Hvem søren velger fyll og menn fremfor barnet sitt? 

Anonymkode: 40495...17f

• Liker 13
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk alenemødre. Var jeg desperat på byen i gamle dager så gjaldt det å finne ut av hva hennes status var. Alenemødre stiller alltid med knullegaranti. Alltid.

Anonymkode: 0a022...434

Skal ikke fyre meg opp, for det er det du ønsker. Likevel det du sier her er tull. ALLE alenemødre stiller ikke med knullegaranti alltid!

Anonymkode: 9bb83...6c9

• Liker 8
Skrevet

Hun holdt på sånn da hun var 20 også, før hun fikk kjæreste og barn. Hadde trodd hun var mer voksen nå, men hun er tydeligvis akkurat som da hun var 20... 

Hun sa det jo selv før hun gikk fra eksen sin, at hun gledet seg til mer barnefri og drikking.

Har hobbyer forresten... Men kan bare ikke la være å tenke at dette er veldig spesiell og direkte trashy oppførsel av venninnen min.

Hun har i tillegg funnet ut at han hu hadde sex med tok bilder av henne under sex ( hu lå på magen ) uten at hu visste det. Dette sendte han henne på Snapchat..

TS

Anonymkode: 3f741...0c1

Skrevet

Dette er ikke bra. Hvis du vil være en god venn for henne ville jeg spurt henne hvordan hun egentlig har det. Dette viser jo at hun har liten selvrespekt. Menn og kvinner som holder på slik blir ikke respektert. De kan bli smittet av alle mulige greier. Og hva med barna? De kan lide under slik oppførsel. Det er sikkert noen som kaller meg moralens vokter nå, men det er helt ok. Moral er bra, respektere sin egen kropp er bra.

Hun må skjønne at sex er ikke popularitet. Hvem som helst kan få masse sex nesten. Menn kan greie å ha sex med selv den støggeste uten problem, hvis det presser veldig i buksa for å si det slik. Hvis hun tar sex for å være popularitet, har hun totalt misforstått. 

Jeg hadde ikke ønsket å ha en slik venninne. Men si fra til henne på et vis. Funker det ikke, så trekk deg unna. 

Anonymkode: 3421e...e12

• Liker 4
Skrevet

Bipolar? 

Anonymkode: ff92e...534

• Liker 2
Skrevet

Flere barnefrie HELGER når yngste er 4 mnd??? 

Altså jeg er fullstendig for at man trenger litt avlastning og fri, men dette er jo noe spesielt?

Du må snakke med henne. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...