AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Hei! Tok en eggløsningstest idag og den viste et smilefjes, da positiv. Et par timer senere så hadde jeg noe frisk blod men jeg tørr ikke og teste en gang til i tilfelle det viste seg at jeg ikke har EL alikevell... Jeg har hatt en veldig uregelmessig menstruasjon, den kommer når det passer den og jeg ikke kontroll på det overhode. Det var helt tilfeldig at jeg tok EL-test idag fordi vi har snakket om at vi ønsker og få en nummer 2 nå, jeg har merket at jeg er sånn små kvalm, litt vondt nederst i magen og noe utflod.. Vi hadde samleie igår, men har tenkt om sæden kan påvirke EL-testen dersom det kommer litt sæd når jeg tisset på testen, noen som vet om dette kan være tilfelle? Jeg er fortsatt kvalm og litt merkelig i formen, blir lett varm, så mulig det er EL idag? Kan "festeblødning" skje dagen etter samleie dersom man har EL dagen man har samleie? Håper noen her inne har noen forslag/tips Anonymkode: 26606...f51
Patriotpaula Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Festeblødning skjer vel oftest ikke så snarlig som du beskriver? 🤔 Kanskje det bare er blødning ifbm med EL, som tilsier at du skal være ekstra fruktbar akkurat nå? 😊
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Kanskje det kan være det ja! 😀 Jeg husker veldig lite fra forrige svangerskap, ettersom det ikke var planlagt, jeg fant ut at jeg var gravid når jeg var 3 måneder på vei 😄 Anonymkode: 26606...f51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå