Gå til innhold

Hvilke kjendis hadde/har du et crush på?

Anbefalte innlegg

Gjest skindeep
Skrevet

He he, må si at jeg er litt flau når jeg skriver dette, men..

når jeg var mindre husker jeg at jeg spurte om Mini Jackobsen var gift, (og håpte da såklart på at han ikke var det).....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første store helten var Paul Young :oops:

Så ham på tv for ei stund siden, han har blitt litt eldre siden da, han også :)

Gjest gjest1
Skrevet

Det må vel ha vært Rob Lowe :oops:

Skrevet

Morten Harket, ho ho! :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Den første var faktisk Elvis! Og det har ikke forandret seg særlig med årene ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Den første husker jeg ikke,...men den jeg idag ler godt av (og er litt flau over å ha hatt crush på) er Rune Bratseth,... :oops:

Gjest gjest1
Skrevet
Den første husker jeg ikke' date='...men den jeg idag ler godt av (og er litt flau over å ha hatt crush på) er Rune Bratseth,... :oops:[/quote']

:ler: Ja, det er humor!

Skrevet

Denne tråden var morsom :ler: mange flaue ansikter her!

Husker også at Muffe og Gækki var ganske kjekke en kort periode :hoho:

Skrevet

Jordan Knight i New Kids On The Block skulle jeg gifte jeg med! Og jeg var dødelig fornærmet på mammaen min da jeg ikke fikk lov til å reise på konsert i Oslo!! :ler: :ler:

Og husker dere han kjekke privatdetektiven i Tropical Heat; Nick!! :hjerter::ler: :oops:

Skrevet

Kjetil Rekdal :oops:

Men venninda mi var dødsforelska i MacGyver. Uffa meg!! Snakk om dårlig smak. :ler:

Skrevet
He he, må si at jeg er litt flau når jeg skriver dette, men..

når jeg var mindre husker jeg at jeg spurte om Mini Jackobsen var gift, (og håpte da såklart på at han ikke var det).....

hahaha --- og jeg: Gøran Sørloth :oops:

Skrevet

Men venninda mi var dødsforelska i MacGyver. Uffa meg!! Snakk om dårlig smak. :ler:

:hoho: Han er jeg forelska i enda! :ler: Han er jo så sjarmis!! :hoho: :oops:

Skrevet

Åhåhåhåhåhå...

la meg nevne i fleng:

Morten Harket, Joey McIntyre(NKOTB), Howard(TT)....plutselig stoppet det litt opp her.... men i alle fall også Josh Hartnett(etter at jeg så pearl harbour på kino -crushet er over for lengst!).

og johnny depp of course!

Gjest Anonymous
Skrevet

Corey Haim, Pierce Brosnan, Tom Cruise, Jordan i NKOTB er blant de jeg klipte ut bilder av... :oops:

(..og Patrick Swayze i Dirty Dancing.....)

Gjest manic
Skrevet

Huff, jeg har hatt et crush på Odd Nerdrum :ler: ....huff skjønner det ikke nå, men jeg var ung og hadde sansen for eldre kitsche menn :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Skrevet

George Michael i Wham! :ler:

Jeg forbeholder meg retten til å sukke henført hver gang jeg ser en film med Michael Wincott - selv om jeg egentlig er for gammel til denslags nå.....

Skrevet

Jeg var helt på knærne etter Kevin Costner.....

Gjest gjest1
Skrevet

:oops: Limahl! Husker dere han? Hadde sveis av typen "kort oppå, langt bak". Og så var det lyst oppå, og mørkt under. Han sang "Neverending story". Jeg satt foran kassettspilleren og gråt til sangene hans, for jeg elsket ham så høyt. Jadda... Jeg hadde plakat på veggen, hvor han lå med ansiktet i hendene og så inn i kamera med mørkt, trist blikk. Knuste hjertet mitt alldeles. (Herregud, jeg kan jo ikke ha vært mer enn 6 -7 år.)

(Her er bilde av ham. Måtte bare lete frem på nettet. http://www.limahl.co.uk/pics/discog/NES.gif )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...