Gå til innhold

gå ned "der" ekkelt?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For en del år siden når jeg var sammen med den første kjæresten min var det en kveld det gikk litt fort g før jeg fikk sagt noe var han "der nede", noe jeg synest var veldig uvant og sjenerende...

I ettertid har jeg tenkt en del på om han synest d var ekkelt, for det første har jeg ikke peiling når jeg dusjet og for det andre vet jeg ikke hvor hygenisk jeg var på den tiden (kom ut litt feil, men hadde vert på hyttetur uten dusj og sånt)

Tror dere det var helt forferdelig eller? :oops:

Har faktisk plaget meg en del, om han synest jeg var skitten og uhygenisk.. :grine:

(lot han ikke være der så altfor lenge, siden jeg synest det var litt...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Membran
Skrevet

Trur ikke han tenkte så mye på det i ettertid nei. Det er jo ingen hemmelighet at mannfolk (de fleste ihvertfall) ikke bryr seg mye om at alt skal være så jævla nyvaska, hehe.

Gjest Dazed
Skrevet
Trur ikke han tenkte så mye på det i ettertid nei. Det er jo ingen hemmelighet at mannfolk (de fleste ihvertfall) ikke bryr seg mye om at alt skal være så jævla nyvaska' date= hehe.

Joda, intimhygiene er veldig viktig på slikt. Jeg ville i alle fall ikke gitt en mann blowjob hvis han IKKE hadde vasket seg nylig. Og menn tenker nok det samme. Er ikke så turn on når man er skitten nedentil vel?

Gjest Anonymous
Skrevet

tror ikke han hadde giddet å "være der" hvis det var ekkelt for han.

Skrevet

Jeg blir helt skremt av dette "hygienemaset". Ærlig talt -det er ikke noe KRISE dersom du ikke vaska deg/dusja rett før han slikket deg! Dersom man har normal hygiene (ca. dusje en gang pr. dag -selv det er egentlig langt mer enn hva vi har behov for) hverken smaker det eller lukter vondt eller ekkelt. Dersom det smaker eller lukter ved normal hygiene har man etter all sannsynlighet en soppinfeksjon eller liknende! Dessuten: Dersom man vasker seg (med klut, såpe og vann) rett for en gutt skal slikke smaker det MYE verre enn om man ikke hadde vaska seg... Hvem vil vel slikke i seg såperester? Man får nemlig ikke skylt vekk all såpe med mindre man dusjer.

I en tråd inne på "Sminke velvære klær" (eller hva det nå heter) var det ei jente som sa at hun følte seg skitten og ekkel hvis hun ikke gikk med truseinnlegg hver eneste dag, hele tiden! Ærlig talt! :o Som sagt blir jeg helt skremt av det hysteriske hygienemaset som mange roper opp om nå til dags. Vi mennesker er skapt til å håndtere bakterier -uten bakteriene vil vi faktisk dø! Vi er helt avhengige av bakterier!! En annen ting -den naturlige lukten fra kjønnsorganer (og under ermhulene etc. også for den saks skyld) er naturlige lukter som vi har blant annet for å tiltrekke oss det motsatte kjønn -og disse luktene virker tennende på det motsatte kjønn! (Jeg snakker ikke om sur, gammel svette -jeg snakker hele tiden om mennesker som har det vi anser som normal hygiene). Utflod fra skjeden er helt normalt -og det er faktisk langt mer uhygienisk å pakke denne inn i syntetiske og tette truseinnlegg (med plastikkjerne) enn å gå i en helt vanlig truse -som da også kanskje blir litt våt -fordi man kanskje er litt kåt, så lukter det litt fitte -men hva så!!??? Er dere redd for litt fittesaft eller???? Herregud! Ikke rart folk får problemer med seksualitet og forholdet til sin egen kropp!

Og for all del: Motsetningen til hygienehysteri er ikke nødvendigvis ei slugge av ei kjerring som ikke barberer seg under armene, lar håret på leggene gro og hårtuster stikke frem fra trusekanten -med fett hår forøvrig, joggebukse og kviser. Det er synd at så mange av dere tror det!

Nelle

Gjest Anonymous
Skrevet

Nelle. Jeg bøyer meg i støvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...