Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Hva er endel billigere i Sverige sammenlignet med Norge? Sminkemerker? Hva?
Gjest Ull Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Finnes det noen bra svenske nettbutikker som selger sminke, hudpleie eller klær? Noen som vil anbefale? Sorry at jeg blandet meg inn i tråden din gjest..Håper det går bra!
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Det er ikke spesielt billigere for sminke i sverige. Da hadde jeg heller bestilt fra strawberrynet.
IdaC Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Jeg har opplevd at sminke i sverige er dyrere enn i Norge. Glemte å ta med meg maskara da jeg var i stockholm sist, og måtte ut med 250 skr for maskara som koster 195-210 her i norge
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Den eneste eventuelle forskjellen du kan finne, er den som den lavere svenske (?) momsen utgjør, så å kjøpe i Sverige for å spare penger, er nok å ta med sand til Sahara. Men i Stockholm får du merker som Origins, MAC og Nars, og det i seg selv er grunn god nok til å shoppe der. Og Lush
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå