AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Bestilte via booking.com. Er det mulig å få byttet dagen om det er ledige rom på den dagen jeg vil bytte til? Og kontakter jeg da booking eller hotellet? Takk for svar Anonymkode: c145a...baa
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bestilte via booking.com. Er det mulig å få byttet dagen om det er ledige rom på den dagen jeg vil bytte til? Og kontakter jeg da booking eller hotellet? Takk for svar Anonymkode: c145a...baa Har alltid løst seg når jeg har booket feil eller vil bytte, tar direkte kontakt med booking.com. De har vært veldig hjelpsomme mot meg.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 13 minutter siden, Dævendøtte skrev: Har alltid løst seg når jeg har booket feil eller vil bytte, tar direkte kontakt med booking.com. De har vært veldig hjelpsomme mot meg. Sjekket og det sto at det eneste avbestillingsalternativet var å avbestille uten å endre noe 😕 Ja ja. Men takk for svar Anonymkode: c145a...baa
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjekket og det sto at det eneste avbestillingsalternativet var å avbestille uten å endre noe 😕 Ja ja. Men takk for svar Anonymkode: c145a...baa Hvis du kan endre gratis, så kan du kansellere og bestille på nytt.
Mona123 Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 Bare spør! Det har ordnet seg for meg flere ganger. Det kan hende du må betale evt mellomlegg.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #6 Skrevet 19. desember 2018 1 time siden, Dævendøtte skrev: Hvis du kan endre gratis, så kan du kansellere og bestille på nytt. Vær litt forsiktig med det. Noen hoteller tar da dine bestilling som useriøs og du risikerer å ikke få et hotellrom når du ankommer. Anonymkode: 9d255...a59
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. desember 2018 #7 Skrevet 19. desember 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær litt forsiktig med det. Noen hoteller tar da dine bestilling som useriøs og du risikerer å ikke få et hotellrom når du ankommer. Anonymkode: 9d255...a59 Om man gjør dette et par ganger i året, så går nok det fint. Har gjort det mange ganger selv, og aldri opplevd noe trøbbel. Har opp mot 40 hotellovernattinger i året og gjort mange forandringer uten et snev av problemer.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #8 Skrevet 19. desember 2018 Om du har passert tidsgrensen for endringer/avbestillinger så er det ikke mulig å gjøre det direkte i booking.com portalen. Kan være alt fra noen dager før til et gitt tidspunkt på ankomstdagen avhengig av hva hotellet har som policy. Men mulig du kan kontakte booking.com og spørre om du kan endre datoer likevel. Anonymkode: 159ba...261
tirben Skrevet 19. desember 2018 #9 Skrevet 19. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vær litt forsiktig med det. Noen hoteller tar da dine bestilling som useriøs og du risikerer å ikke få et hotellrom når du ankommer. Anonymkode: 9d255...a59 Jeg pleier alltid å reservere flere hoteller før jeg bestemmer meg. Har aldri hatt noe problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå