Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uteblitt mensen, negativ gravid test.

Hadde ubeskyttet sex for 7 dager siden, har uregelmessig mens men den kom på denne tiden forrige måned.

Anonymkode: d7636...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange dager er det siden du sist hadde mensen sist da? Hvis du er uregelmessige sykluser, er det jo vanskelig å vite om man er forsinket også. Hvis beskyttet sex var for 7 dager siden og  du i tillegg hadde eggløsning, så er det uansett litt tidlig å teste.

Anonymkode: 2c590...8e5

Skrevet

25 dager siden sist jeg hadde mensen.. fikk mensen rundt denne tiden forirge måned så den kommer kanskje imorgen da..:/ sjansen for å bli gravid er vel minimal siden "spådd mensen" skulle komme idag... lei av å ikke vite og attpåtil bare få negative tester.. blir gal av dette

Skrevet

Har du hatt sex en gang for 7 dager siden? 

Anonymkode: 61299...ed5

Skrevet

Ubeskyttet ja der han kom inn i meg.. har hatt etter det, men der har han hoppet av i svingen..

Skrevet

Skal jo litt til for at den ene gangen skal gjøre deg gravid, spesielt siden du nok ikke hadde eggløsning. Å hoppe av i svingen er ikke sikker prevensjon. Hvis dere prøver å bli gravid kan dere lese dere opp på hvordan dette fungerer. Da er det jo lurt at han kommer inni deg. Hvis dere ikke vil bli gravid foreslår jeg at dere prøver annen prevensjon. Hvis du vil bli gravid og ikke han bør dere ta en ordentlig prat om dette. 

Anonymkode: 61299...ed5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...