AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #21 Del Skrevet 23. desember 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvor får man tak i det? Ønsker meg selskinnsanorakk. 😻 Anonymkode: 116ec...03f En selskinnskåpe er bæltung og stiv. Den egner seg bare til å stå stille i (eller sitte i på en slede etc). Jeg tviler på at selskinnsanorakk har noe for seg. Anonymkode: 461e6...fc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #22 Del Skrevet 23. desember 2018 Jeg hadde en dunkåpe tidligere, og den var virkelig varm! Trengte ikke mer enn t-skjorte under... Problemet var at når jeg kom inn i en butikk eller på en buss, så ble det så varmt at jeg holdt på å renne bort. Endte med at jeg ga den bort og kjøpte meg en god og foret ullkåpe i stedet, og den er varm nok for meg. Jeg surrer i tillegg alltid et digert skjerf rundt hode og hals, så ikke vind og kulde finner veien inn Anonymkode: 62bfd...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. desember 2018 #23 Del Skrevet 23. desember 2018 På 19.12.2018 den 9.30, AnonymBruker skrev: Fleischer Couture føles som en varm klem og tåler ihvertfall 20 blå. Har denne selv, fryser aldri: Anonymkode: 61781...030 Latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #24 Del Skrevet 23. desember 2018 Dun er varmt ja. Vet ikke hva jeg skal gjøre uten. Men hvordan vet jeg at det er dyreetikk bak den jakken jeg kjøper ? Har to dunjakker. Men de ble kjøpt for mange år siden og før jeg så videoer av skrikende fugler ribbet levende. Og nå tørr jeg ikke kjøpe dun igjen. ( prøver ikke legge skyldfølelse på noen men sliter selv med tankene her) For er det noe måte å vite om dunen i jakker eller dyner er høstet varsomt ? Anonymkode: 2dcbe...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita_go Skrevet 23. desember 2018 #25 Del Skrevet 23. desember 2018 32 minutter siden, Peonjenta skrev: Latterlig Hva er latterlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. desember 2018 #26 Del Skrevet 23. desember 2018 1 minutt siden, Lita_go skrev: Hva er latterlig? Prisen på jakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. desember 2018 #27 Del Skrevet 23. desember 2018 På 19.12.2018 den 9.13, AnonymBruker skrev: Jeg har en vinterjakke fra Didikson og den er grei den. Vanntett, vindtett, og behagelig temperatur dersom jeg har på et lag med ull innerst og en varm genser oppå der igjen samt at jeg holder meg i aktivitet. Kanskje jeg bare er litt frysen av meg Finnes det egentlig vinterjakker som kjennes ut som en "varm klem" slik at man fint kunne gått med en liten kjole under, stått i ro, og likevel være god og varm? Anonymkode: 7114a...fe2 Skulle akkurat til å anbefale didrikson merke jeg er veldig fornøyd med det merke, har hatt både sommer og viterjakker, men jeg er og ganske varm av meg, så den passer kanskje bedre til personer som meg Må vel kanskje være noe ala «canada goose» type jakke. Vet alt om det fæle som skjer med dyra det, så vil ikke anbefale selve merke i seg selv, men mer typen jakke. Vet ikke for mye om vinterjakker, men jeg kan tenke at noe i den duren er kanskje som en varm klem føler ofte de «boble-dunjakkene er kalde å ta på da. Men ... igjen noe i den gata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #28 Del Skrevet 23. desember 2018 Canada Goose er gode og varme Anonymkode: daea3...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #29 Del Skrevet 23. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Canada Goose er gode og varme Anonymkode: daea3...5d0 hilsen ei som fryser lett og som har kuldeurticaria Anonymkode: daea3...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #30 Del Skrevet 23. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En selskinnskåpe er bæltung og stiv. Den egner seg bare til å stå stille i (eller sitte i på en slede etc). Jeg tviler på at selskinnsanorakk har noe for seg. Anonymkode: 461e6...fc3 Så inuiter har tatt feil i alle disse år? Anonymkode: 116ec...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #31 Del Skrevet 24. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så inuiter har tatt feil i alle disse år? Anonymkode: 116ec...03f De tok vel det de hadde tilgang på... Hvis de hadde andre valg, er det jo ikke sikkert de hadde valgt det samme. Anonymkode: 7ed0b...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #32 Del Skrevet 24. desember 2018 På 19.12.2018 den 9.30, AnonymBruker skrev: Fleischer Couture føles som en varm klem og tåler ihvertfall 20 blå. Har denne selv, fryser aldri: Anonymkode: 61781...030 Hvilken modell er dette? Anonymkode: e87c9...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #33 Del Skrevet 24. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De tok vel det de hadde tilgang på... Hvis de hadde andre valg, er det jo ikke sikkert de hadde valgt det samme. Anonymkode: 7ed0b...19d Siden mange fortsatt lager klær i selskinn, tenker jeg det selskinnet er ganske dugandes, jeg. Anonymkode: 116ec...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #34 Del Skrevet 26. desember 2018 På 23.12.2018 den 20.33, Peonjenta skrev: Prisen på jakka Den er verdt pengene og det er vi mange om - men kan du ikke bare la være å kjøpe jakka istedenfor å spy ut unødvendigheter? Anonymkode: 859b7...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #35 Del Skrevet 26. desember 2018 På 24.12.2018 den 15.47, AnonymBruker skrev: Hvilken modell er dette? Anonymkode: e87c9...269 Down coat kort modell mener jeg den heter Anonymkode: 859b7...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 26. desember 2018 #36 Del Skrevet 26. desember 2018 På 23.12.2018 den 15.27, AnonymBruker skrev: Det er fordi du aldri har prøvd en subbesid selskinnskåpe. Anonymkode: 461e6...fc3 Det har du jaggu rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #37 Del Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, Tigress said: Det har du jaggu rett i. De færreste har erfaring med selskinnskåpe. Jeg har det, fordi jeg er gammel, og fordi jeg har arvet en sånn kåpe. Ikke subbesid, men den går under kneet. Den er tung som bly, men (faktisk) varmere enn dun. Det skal visstnok være utviklet metoder for å lage lettere selskinnsplagg, men jeg kan ikke si at jeg har sett noe til dem. Jeg mener at en bærekraftig beskatning av sel ikke er av det onde, så jeg ser fram til å finne selskinnsplagg i forretningene Anonymkode: 461e6...fc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #38 Del Skrevet 26. desember 2018 På 23.12.2018 den 20.16, AnonymBruker skrev: Dun er varmt ja. Vet ikke hva jeg skal gjøre uten. Men hvordan vet jeg at det er dyreetikk bak den jakken jeg kjøper ? Har to dunjakker. Men de ble kjøpt for mange år siden og før jeg så videoer av skrikende fugler ribbet levende. Og nå tørr jeg ikke kjøpe dun igjen. ( prøver ikke legge skyldfølelse på noen men sliter selv med tankene her) For er det noe måte å vite om dunen i jakker eller dyner er høstet varsomt ? Anonymkode: 2dcbe...eef Jeg har nettopp fått meg ei «dun»jakke fra Save the duck. Minst like varm som ei dunjakke, men helt fri for mishandling. Anbefales virkelig:) Anonymkode: f3219...0a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. desember 2018 #39 Del Skrevet 26. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er verdt pengene og det er vi mange om - men kan du ikke bare la være å kjøpe jakka istedenfor å spy ut unødvendigheter? Anonymkode: 859b7...774 Ingen jakke er verdt 8000 kr med mindre den er ivevd gulltråder og diamantbesatt. Men fortsett å innbille dere det. Produsentene jubler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #40 Del Skrevet 26. desember 2018 3 minutter siden, Peonjenta skrev: Ingen jakke er verdt 8000 kr med mindre den er ivevd gulltråder og diamantbesatt. Men fortsett å innbille dere det. Produsentene jubler. Hvis du ser på bildet er den ivevd gulltråder... Men seriøst, folk får bruke penger på det de vil vel? Du har sikkert noe latterlig dyrt et sted jeg aldri hadde giddi å kjøpt, dyr bil? Sminke? Nye klær hver mnd? Ikke vær så kjapp med å dømme andres valg slm latterlige, du har sikkert tatt noen selv jeg eller andre ikke hadde gjort. Anonymkode: 021de...b27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå