Gå til innhold

Sier hunden deres fra når den må ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag til en stor dam i gangen, hunden hadde tisset inne. Jeg sover lett, men hørte ingenting fra hunden om at den måtte ut. Den drakk mye fra en bekk på kveldsturen. Virker frisk og pigg ellers.

Sier hundene deres fra når de må ut?

Tenker jo egentlig at den burde ha gjort det, men på en annen side, den har aldri hatt behov for å si fra... Jeg har alltid tatt hunden ut med jevne mellomrom, slik at den får luftet seg. Og den holder seg en hel arbeidsdag og lengre.

Anonymkode: 99ec4...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunden min sier ifra dersom den sover i senga med meg, da våkner jeg av at den piper. 

Anonymkode: 46839...f12

Skrevet

Jeg er som regel såpas ofte ute med hunden at hun ikke behøver å si ifra, men de to gangene hun ut hatt diaré har jeg våknet av at hun stod foran ansiktet mitt mens jeg lå i sengen og sov, og pep sårt. OG takk for det, hadde jeg måtte vaske opp det som kom ut etterpå hadde MANGE vaskekluter gått i søpla.

Anonymkode: 6a048...016

Skrevet

Ja. Min sier sjeldent ifra fordi vi er ofte nok ute. Han holder seg uten problem. Men hvis han feks har spist noe han har blitt dårlig i magen av så våkner jo om natta av at han piper og stresser frem og tilbake på rommet. Sover jeg tungt bjeffer han. Når jeg står opp går han bort til døra. 

• Liker 1
Skrevet

Hunden til foreldrene mine setter seg ved døren og brummer (eller grynter. Det kommer en lyd som minner om de gamle bamsene fra 70-tallet). Hører vi det ikke så gjør hun fra seg inne. Nå har hun nylig begynt å bjeffe hvis vi ikke hører henne først (eller hvis vi er opptatte og ikke kommer frem til henne fort nok, i alle fall i løpet av et kvarter)

Anonymkode: 0f3e1...729

Skrevet (endret)

Ja, enten løper hun i ring og dytter nesen mot rumpa. Ellers går hun ned å setter seg ved døra. Hun har aldri hatt uhell.

Men jeg er flink til å gå tur 3-4 ganger om dagen, hver 4-6 time. I tillegg er hun med ut når jeg kaster søpla, henter posten, koster, måker, strør, går til butikken rundt hjørnet... Så hun er ute cirka 6 ganger. Hun er liten. 

Hun har alltid tilgang på friskt vann, og får mat fast morgen og kveld. Hun spiser når hun er sulten, og står på fri tilgang. (Måler opp 45g x 2). 

Endret av IommI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...