AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Jeg har fått noen aha opplevelse om meg selv det foregående år, jeg har hatt mange prosesser med meg selv, både for å få det bedre med meg selv, og pga. tilbakemeldinger pga. tilbakemeldinger fra omverdenen. Hvordan holde på dette i uker, måneder og år uten at man sklir tilbake i gamle spor av dårlige egenskaper? Anonymkode: 10656...8f9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Dytter denne. Anonymkode: 10656...8f9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Livet er en prosess. Det er ikke meningen at du skal bli perfekt NÅ, og holde deg sånn resten av livet. Du bare står opp hver dag med en intensjon om å gjøre så godt du kan. Og skulle du skli ut en dag, så ikke gå løs på deg selv, men tenk at du skal forsøke igjen i morgen. Anonymkode: 7b7d1...b91
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Livet er en prosess. Det er ikke meningen at du skal bli perfekt NÅ, og holde deg sånn resten av livet. Du bare står opp hver dag med en intensjon om å gjøre så godt du kan. Og skulle du skli ut en dag, så ikke gå løs på deg selv, men tenk at du skal forsøke igjen i morgen. Anonymkode: 7b7d1...b91 Denne var fin,synes jeg. Det viser også at du forstår hva jeg mener ,og selv har livserfaring om å prøve og feile som ett menneske. Om flere ønsker delta på en god samtale rundt det å utvikle seg selv, dele erfaringer rundt det, så er dere velkommen.. Anonymkode: 10656...8f9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 Når det er en positiv tråd så svarer ingen. Anonymkode: 10656...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå