Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 ... la oss nå si, helt hypotetisk selvsagt 8) at jeg har lagd en eplekake i langpanne. Denne så veldig fin og ferdig ut og besto "pinnetesten", men nå viser det seg at den ikke er ferdig allikevel!! Var fortsatt litt rå inni dumme kaka.. Helt hypotetisk selvsagt :-) Kan jeg sette den inn igjen?? Den er jo blitt kald da.. Ha på alufolie kanskje? Hadde blitt superglad om noen svarte litt fort; skal servere den om 2 timer!! Helt hyptotisk
Dagoberta Skrevet 1. april 2005 #2 Skrevet 1. april 2005 Jeg vet ikke, så forhåpentligvis kommer det flere for å svare her, men det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å steke den litt til? Eller evt. starte på en helt ny kake, men det er jo ikke så gøy.
Dagoberta Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Eller hvis det bare er litt på midten som er rått, så kan du kanskje servere resten?
Gjest gjesta Skrevet 1. april 2005 #4 Skrevet 1. april 2005 Hvis den ikke kan spises som den er, så hadde jeg tatt sjansen. Sett den i ovnen sånn at den er lunken når den serveres, da smaker det bra uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå