AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Hei, lurer på om jeg skal ta et syktbarn dag og trenger litt hjelp til å vurdere det. Barnehagen ringte i går for å informere om noe hovent øye, men ikke nødvendig å måtte hente med en gang. Hentet da klokken 15.00 så til i dag, barnet er mer hovent i høye, men i storform og leker/spiser som normalt. Ser på TV og viser ingen tegn til å være plaget. Siden det ikke kommer puss er det ikke øyekatarr og av det jeg leser på nett så går dette over og er mest tette øyekjertler eller noe. Hva synes kvinneguiden? Skal jeg bli hjemme eller levere og dra på jobb? Anonymkode: 1c14b...23f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2 Skrevet 19. desember 2018 Glemte å spesifisere at det gjelder et hovent øyelokk. -TS Anonymkode: 1c14b...23f
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #3 Skrevet 19. desember 2018 Dette hadde vi også. Dette er en infeksjon. Jeg tror han/hun kan gå til barnehagen, men dere må til legen og få øyedråper. Anonymkode: 3f93d...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå