Gå til innhold

Symaskin


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har fryktelig lyst på en symaskin, men har igrunnen ingen i de om hva det koster. Tror vel at det er litt mer enn jeg har råd til rett etter ferien... Men er det noen som har kjøpt brukt symaskin, og hvilke erfaringer her dere med det? Har kikket litt i avisene, men det står jo aldri noen symaskin til salgs der...

Tips, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg betalte rundt 3500 for min Singer da den var ny, og har vel sett maskiner ned til 2000-2500.

Brukte maskiner har jeg vel aldri sett noe til, spør på en symaskinbutikk da vel, kanskje de tar inn gamle når noen kjøper en ny. Vet de gjorde det i en butikk i ålesund en gang....

Ellers kan du jo annonsere selv, men jeg ville vært litt skeptisk til det.

Tror kanskje at når noen selger en symaskin, så er det for at de ikke er fornøyd med den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei. :D

Prisen på symaskiner varierer fra rundt 3000,- og opp til det uendelige... Hvor dyr maskinen er avhenger mye av om den er mekanisk eller digital. Så det første du må gjøre er å finne ut hva slags behov du har. Skal du sy gardiner eller drive med quilting f.eks. er behovet veldig forskjellig.

Jeg kjøpte meg brukt symaskin i vår, og det ble ca. halve prisen i forhold til en ny maskin. Det er en STOOR fordel å kjøpe brukt symaskin gjennom forhandler, da får du med garanti for at maskinen fungerer som den skal. Så ring rundt til forskellige forhandlere og spør om de har brukte maskiner til salgs.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...