Tusseline Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg en Mp3 spiller, Creativ Zen Micro. Synes den virker veldig grei i bruk, utenom at jeg har problemer med å finne ut hvor jeg velger innstillinger av språk. I bruksanvisningen står det at man må gå inn på "system", og deretter videre på "language". Men hvor finner jeg "system"? :klø:
Gjest Cerise Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Du trykker først på den knappen på selve spilleren som heter "menu", så på scroller du ned til den som heter "settings", på neste bilde scroller du ned til "language"
Tusseline Skrevet 2. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2005 Hmm. Hvor finner jeg egentlig "menu"? Forstår veldig lite av denne spilleren jeg. :-? Hvordan legger jeg over sanger fra PC`en til spilleren? Har installert et program, men når jeg er innpå dette programmet så vet jeg ikke hva jeg skal trykke på for å overføre sangene? Har funnet "my folder" der sangene befinner seg, men hvordan går jeg videre...?
Gjest Cerise Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Menuknappen er på venstre side foran på selve spilleren,rett under skjermen. Er 6 grå knapper, 3 på vær side, og på venstre side heter den ene menu. Litt vanskelig å forklare detaljene om hvordan du legger inn sangene, men dette står bra forklart i bruksanvisningen, + den brukerveiledningen som også ligger på den cdn du har lagt inn. Når du er inne på overføringsprogrammet skal du hvertfall trykke på et ikon som heter "import tracks", befinner seg på øverste linje eller noe sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå