Gå til innhold

Jeg suger mannen hver gang før sex,Han har aldri onanere meg før sex eller slikket meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg suger han så den blir stiv også er det tre tjukk.utløsning og ferdig. Jeg føler det er Veldig egoistisk. Er det vanlig?

Anonymkode: 81134...2f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du for eksempel snakket med han?

Anonymkode: 528ce...982

• Liker 3
Skrevet

Det er iallefall historisk kjip sex, tenker jeg. 

Anonymkode: c0922...2ad

• Liker 8
Skrevet

Slutt då! Kan ikkje suge han så han nesten er klar, og så forvente at det skal bli nok etterpå til at du kjem. Du får legge deg på rygg og vente på innsats frå han;)

• Liker 4
Skrevet

Absolutt ikke vanlig. 

Anonymkode: 69bc5...524

• Liker 3
Skrevet

boko haram!

Anonymkode: f2da8...0c8

• Liker 1
Gjest lillemy36
Skrevet

Hørtes ut som eksen min! Om han sleiket meg så sovnet han.... 

Skrevet

Du beskriver en veldig egoistisk og dårlig elsker, det er mange oss som har vært borti det. Men det er ikke normalen. Syns du skal fortelle han hvor skuffet du blir av at han gir faen i din nytelse. Om han ikke endrer seg, så hadde jeg sluttet å ha sex.

Jeg vet at jeg følte meg som en tømmestasjon og sexleketøy når eksen ikke brydde seg om jeg var våt nok, bare han fikk sitt. Heldigvis har ingen av mine andre erfaringer vært slik, men jeg ble også flinkere å si hva jeg forventer etter det forholdet. Tror enkelte gutter/menn glemmer at det skal være godt for begge. Nesten overalt er det fokus på menns nytelse, og kvinnen er liksom bare tilstede for å tilfredsstille dem og bør være fornøyd med at de får ståkuk. Og kuken er ganske viktig, men vil påstå at munn, tunge og fingre er like viktig.

Anonymkode: 03c62...fbd

• Liker 3
Gjest Monsieur Beau
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg suger han så den blir stiv også er det tre tjukk.utløsning og ferdig. Jeg føler det er Veldig egoistisk. Er det vanlig?

Kanskje han har problemer med at han kommer for fort? 

Har du fortalt ham hva du ønsker at han skal gjøre med deg? 

Hvordan snakker dere om sex?

Hvordan er han ellers som partner i samlivet? 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å spørre han da om han kan slikke deg  før du suger han 

snakke sammen er ofte jekla lurt.....

• Liker 1
Skrevet

Dump han 

Skrevet

Dét er vanlig og et must at han onanerer deg først før hver gang ja, og vanlig at menn slikker nesten hver gang også 

Han hadde jeg dumpa

Anonymkode: 8b615...aa8

• Liker 1
Skrevet

Du gir han bj hver gang? Hvorfor? Du må faktisk ta ansvar for eget sexliv. Hva får du ut av sex med han? Prat med han....

Anonymkode: 88da8...dc7

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

I sengen lever jeg litt etter «man gir som man får».

Du får slutte med det en liten stund og se om han savner det. :) 

Skrevet

Snakk sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...