Gå til innhold

Menn: Analsex, avføring/lukt på pikken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle menn her inne!

Jeg lurer på hvordan dette fungerer? Kjenner dere lukten? Får dere tidvis avføring på pikken?

Synes dere det er greit eller ekkelt? 

Jeg tenker som så at tar man en finger inn bak, kjenner man jo faktisk ganske sterk lukt av avføring, hvordan er det da for dere å få dette på staken?

Er nytelsen verdt mer enn ulempene?

Tanker?

Anonymkode: 92f89...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukta er vel lik for alle. Tilbyr jenta å suge den ren.

Anonymkode: d4651...1bc

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lukta er vel lik for alle. Tilbyr jenta å suge den ren.

Anonymkode: d4651...1bc

🤢spise sin egen dritt!

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle menn her inne!

Jeg lurer på hvordan dette fungerer? Kjenner dere lukten? Får dere tidvis avføring på pikken?

Jeg tenker som så at tar man en finger inn bak, kjenner man jo faktisk ganske sterk lukt av avføring, hvordan er det da for dere å få dette på staken?

Tanker?

Dette er grunnen til at jeg, som mann, aldri vil ta ei dame analt. Den åpningen er nemlig ment for å føre møkk ut av kroppen. Analsex er en forferdelig ekkel praksis.

• Liker 16
Skrevet

Tannkrem tar all lukt. 

Anonymkode: a04ab...9a6

Skrevet

Analsex is where it's at. Pussy is #2. Pussy is the new number 2

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei alle menn her inne!

Tanker?

Hva i helvete er det som går av folk? Atter en analtråd. Det er sikkert hundre andre analtråder her inne som tar opp samme problematikken som du kan lese. Kan man få drit på pikken når man puler kloakken??? Ja det kan man få, og ettersom jeg har lest så har det absolutt ingenverdens ting å si. Bakterier er da ikke farlig lengre det...bare før i tia det, den gangen vi tørka ræva med  dasspapir og ikke slikka den ren. Vaske hender etter man har vært på do har vel ingen hensikt lengre det heller. Stikke fingeren inni rævhullet herrerfred altså.Tar dere i skolematen til ungene deres med de puleirævafingrene deres eller?  Folk er mere grisete enn dyr. Herrergud...

Anonymkode: c4019...4d7

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i helvete er det som går av folk? Atter en analtråd. Det er sikkert hundre andre analtråder her inne som tar opp samme problematikken som du kan lese. Kan man få drit på pikken når man puler kloakken??? Ja det kan man få, og ettersom jeg har lest så har det absolutt ingenverdens ting å si. Bakterier er da ikke farlig lengre det...bare før i tia det, den gangen vi tørka ræva med  dasspapir og ikke slikka den ren. Vaske hender etter man har vært på do har vel ingen hensikt lengre det heller. Stikke fingeren inni rævhullet herrerfred altså.Tar dere i skolematen til ungene deres med de puleirævafingrene deres eller?  Folk er mere grisete enn dyr. Herrergud...

Anonymkode: c4019...4d7

Det er utrolig mange flere tråder om utroskap, selv om det er en like stor bagatell i livet til folk.

Anonymkode: 6e9d2...3e3

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, dr_zhivago skrev:

Dette er grunnen til at jeg, som mann, aldri vil ta ei dame analt. Den åpningen er nemlig ment for å føre møkk ut av kroppen. Analsex er en forferdelig ekkel praksis.

Helt enig. 

• Liker 2
Skrevet

Med mindre du er med en dame som ikke tar vare på seg selv får du ikke avføring på pikken, og lukten vil være minimal. Avføring ligger ikke rett bak åpningen hos en med normal tarmfunksjon. 

Anonymkode: 7071b...d43

• Liker 1
Skrevet

Dette har dere greie på skjønner jeg.

Er du så jævla redd for at det skal lukte bæsj av pikken din så bruker du kondom. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, FrodeF skrev:

Dette har dere greie på skjønner jeg.

Er du så jævla redd for at det skal lukte bæsj av pikken din så bruker du kondom. 

Vil det ikke lukte bæsj av kondomen da?

Anonymkode: 11573...8dd

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det vel bare å kaste den, du bruker den vel ikke om igjen?🤪

Anonymkode: e1616...eff

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det vel bare å kaste den, du bruker den vel ikke om igjen?🤪

Anonymkode: e1616...eff

Men lukten er der, og skaden er skjedd.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du er med en dame som ikke tar vare på seg selv får du ikke avføring på pikken, og lukten vil være minimal. Avføring ligger ikke rett bak åpningen hos en med normal tarmfunksjon. 

Du har ikke peiling 

Anonymkode: d96ad...c04

• Liker 13
Skrevet

Har aldri sett avføring eller kjent lukt på pikken hans ved analsex. 

Anonymkode: 94746...fa0

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan skje. Det er derfor man bruker gummi ved analsex. 

Anonymkode: 11917...341

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er avføring i hele endetarmen.

Anonymkode: 6399d...208

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da trer du bare enda en kondom utenpå den igjen.

Anonymkode: f3f5f...d48

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligger den og lurer oppi et sted og skyter fart når en er på dass?

Anonymkode: 1f555...b2b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...