Gjest Anonym nå Skrevet 1. april 2005 #1 Skrevet 1. april 2005 Jaja, så har jeg og sambo hatt trekant På hyttetur i påsken ble det litt mye god vin og vi havnet i seng med ei veninne av meg som bor 30mil unna. Det var en utrolig spennende opplevelse, spesielt å kose med ei jente. Det som jeg ble litt sjokkert over, var at jeg ble så utrolig tent av å se hun oppå sambo. Se at hun..... ja rett og slett hadde det deilig med mannen min. Tenker på det heletiden og blir fortsatt opphisset av bildene i hode. Noen som har opplevd noe lignende...? Har aldri trodd jeg skulle tenne så veldig av dette..
PREDATOR Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Har ikke opplevd det... Er gift og mener sånna aktiviteter hører singel livet til Men skal si deg at tanken på 2 damer tenner meg virkelig
Gjest Anki Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Har ikke gjort noe slikt, men fantaserer om det. Har spurt sambo om han kunne tenke seg å gjøre noe slikt, og han er litt tvilende... I fantasien synes han det er greit, men vet ikke om han takler det i virkeligheten. Vi får se! Høres i hvert fall utrolig sexy ut!
Gjest Totten Skrevet 2. april 2005 #4 Skrevet 2. april 2005 Har ikke opplevd det, og er nok litt for sjalu til å kunne utføre no slikt. Men mitt intrykk er at mange tenner på dette, og så lenge du bare har hatt positive følelser angående hendelsen er jo det som har skjedd bare flott! Seksuelle handlinger som ikke skader andre og som man finner godt er bare flott, selv om kanskje det ikke går under "normalen". Du kan jo snakke med din kjære om opplevelsen og eventuelt gjenta denne om han hadde samme positive opplevelse som deg. Nyt det som tenner deg du!! Ingenting er bedre!! Selv skulle jeg gjerne likt å hatt sex med en jente, selv om jeg ikke regner mer for lesbisk eller bifil... sex er sex og har ikke nødvendigvis noe med forelskelse å gjøre. Har lært at det finnes et skille mellom homofili og homoseksualitet, og det å være bifil og biseksualitet
Gjest wiola Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Den største motivasjonen til trekant, er jo nettopp det at man blir så kåt av å se sin partner med en annen.
Gjest wiola Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Har ikke opplevd det... Er gift og mener sånna aktiviteter hører singel livet til Men skal si deg at tanken på 2 damer tenner meg virkelig Du har misforstått. Som singel skal man helst ikke drive med trekant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå